20100203

ORUÇ / TEYEMMÜM/ORUÇ

Ve Mighty her ay bir gün ORUÇ TUTUYOR
yani 29+11 gün=40 gün
bunu bildirdiler
Fakat bu size kalmış
<> Ben savm'ı kaza etmeye başlarsam bir sene oruç tutarım artık. Bana ayda iki bile hak getire.
Hayır o fazla mesai, atecilikten tevbe ettiğinden itibaren herşey SİLİNMİŞTİR
Efendimize namaz emri geldiğinde (müslüman olduğu halde) öncekileri
ve islam öncekileri KILMADI ve orucu tutmadı.
<> Allah biliyor tutamıyorum, çok kazam var 2002'den bu yana.
Anadan doğma olarak beyaz bir sayfa açıldı hepinize. Siz HANİF'im dediğinizde
İBRAHİM atamız gibi YENİDEN DOĞDUNUZ!
geçmişinizi silmeyi ben değil ALLAH VAAD ETTİ!
Dileyen/dayanamayan/ilaç alan veya tansiyon şeker vb. olan dilediği anda orucunu (niyet etse bile) bozabilir. ORUÇ DAYATILMIYOR! Tıpkı abdest gibi DAYATILMIYOR (Teyemmüm bunun için var) Efendimizin canını rabbim RAMAZAN ayı içinde aldı.
ORUÇLU değildi!
 
Şahidin gözleri== Efendimiz seferi halde çölde iken su kullanmadı
her küçük büyük defi haceti ardından TEYEMMÜM aldı!
Şahidin gözleri= Efendimiz sanıldığı gibi Jakuziler içinde body shampoo'larla
TOPRAK ONUN SADIK YARİYDİ
Misallerimi hissettiniz mi?
 
KAVİMLER İÇİN
1.Zamanı ve imkanları
2. Saksısı (yetiştiği toprak)
bunlar rol oynar.
Efendimizin su kuşu gibi sudan çıkmadığını mı sanıyorsunuz?
Hicaz'da çavlanlar ve tropik nehirler mi var sanıyorsunuz?
ZEMZEM ile yıkanıldığını mı sanıyorsunuz (sadece içilir)
Zemzem İsmail efendimizin TOPUKLARINDAN sızıntı halinde çıktı, sadece içmek için. İbrahim (babası) TEYEMMÜMÜ kendisi keşfetti ve bize miras bıraktı. Ama ZEMZEM (zam üstüne zam) tüketildikçe bollaştı, pınarlar oldu!
adı üzerinde zem+zem>>>BİTİREMEZSİNİZ!
ama tutup da yıkanamazsınız da
Beni hissettiniz mi?
 
Teyemmüm, BİZE gelmedi
Teyemmüm İbrahim atamızın (her ibadette olduğu gibi) formatladığı bir dileğiydi.
Allah kabul etti ve MANEVİ SU (Arş'ı ma üzerindeydi>>>Ma'nın içinde ibrahim makamı Naim mekan var) ile o günden beri sizleri TERTEMİZ yıkamakta... Bunları yineledim, çünkü, çevremde SIFIR KİMSE teyemmüme revaç etmedi. Güsulsüz gezdiler durdular. Damned!
Siz öyle olmayın!
Kimse Teyemmüme inanmadı, verdiğim garantiler (mesela günahınız benim olsun dedim) işe yaramadı. Gençler, hep o gençler boyabdestsiz gezdiler (yaz haricinde) çok üzgünüm... MİH olmak çok zordur. MİH herşeyinizle İBRAHİM olmaktır ve bunun üzerine EFENDİMİZİN ahlakını cilalamaktır. Anlatamadım bir türlü.. (Çevremden söz ediyorum, sizlerden değil)
 
Ben Jury'ye TAM BAĞLI olduğumdan hiçbir kimseyi "Gelin burada chat yapıyorum..." falan demedim. Allah nasip ederse gelirler elbette, çevremde eğittiğim hiç bir kimse sizlerle CHAT yaptığımı bile bilmiyor! JURY'ye sadakat budur! Siz dilerseniz olabilir ama ben asla ÇEVREME ÖNERMEDİM
 
"Gelin şu siteye" falan demedim! Çünkü ben değil DABBET, bir peygamber veya İsa gibi bir Rasul dahi olsaydım BENDEN BÜYÜK JÜRİ/şura var. Ondan da büyük ALLAH var!
 
Allah'a itaat etmem için ÖNCE KEZ Jüriye itaat etmeliyim. Çünkü artık itaat edeceğim EFENDİMİZ kalmadı-o terhil oldu- benim muhatabım şimdi JURY'dir. Büyük Şura!
Benim öz-kawlimi hissettiniz mi?
Efendimiz olmadığı için SİZE İTAAT EDİYORUM
bunu hissettiniz mi?
bİLİYORUM Kİ bÜYÜK ŞURA DA allah'A İTAAT ETMEKTEDİR.
İftar hazırlıklarıNIZ için şimdi veda ediyorum.
Hanif kalın=Allah ile kalın by Allah (Allah hizbinde) kalın
hoşçakalın!
 
 
Hans Von AIBEG

No comments:

Post a Comment