20100109

LOVE / ALLAH NE İSTER?

Allah sevgi içinde yaşamamızı ister. Sevgi üzerine yazmanızı da ister. Sevgisiz kalmamanızı ister. Allah mutlaka sizin korunmanızı ister. Kötülükten korunun Allah a sığının. Allah ın size yardımı budur. İsteyen herkes dünyaya geliş sürecini değiştirir. Eğer Allah ın istediği gibi yaşamak yolunu seçersek Allah ın bizden istediği yolu seçmiş oluruz. Sevgi ister Allah. Mutluluk ister. Huzur ister. Zaten kaynak Allah tır. Kaynak Allah olduğu için yardım eder zaten. Allah ın yardım etmesi çok yücedir. Eğer dünyaya tekrar gelirseniz Allah size tekrar şans verecektir. Sizi tekrar dirilttiğinde şehit olarak geleceksiniz. Mutlaka Allah ın istediği gibi olacaksınız. Dünyaya geliş süreciniz çok önemli. Allah ın en çok istediği şey sizin burada şehitlerle beraber yaşamanızdır. Eğer şehitler olarak yaşamak mümkün olmazsa o zaman Allah tan dilemeniz gerekecektir. Dileğinizi Allah kabul edecektir. Dünyaya gelen insanoğlu şehitlerle birlikte olmak ister. Dünya üzerinde bir çok insanın yaşaması gereken süreç budur. Yaşamlarını bu şekilde geçirmek isteyen her insana Allah yardım eder. Şehitlerle birlikte yaşamak isteyene Allah yardım eder. Ve onu büyük bir sıkıntıdan kurtarır. Eğer dünya üzerinde yaşamayı başaramazsan o zaman Allah da yanından ayrılır. Yaşam O nun üzerine kuruludur. Yaşamını O nunla idame etmen gerekir. Yalnızca Allah ı iste. Allah ı istersen olacaktır her şey. Allah ın istediği gibi iste. O sana yardım edecektir.

Gianne ALBERTONI

No comments:

Post a Comment