20100110

İDRİS / TAKVA

Hollanda'da eroin ölümlerine kadar gelmiş kişilere son çare olarak KUR'AN'ı götürdük... Ama bu benim Kur'an'ımdı... Esrar tekkesine girmişti... Üstelik ben de (İçici değilim asla) oraya girmiştim. Orada ne işim vardı?

Şu işim vardı: "Benim müslüman olmama, namaz kılmama engelim olan eroinmanlığım var" diyordu umutsuz flaman ve kız arkadaşı... "Hayır dedim" "Sizin namaz kılmanıza bir engel yok. " dedim...

Açtım Kur'an'ı ve gösterdim: "S A R H O Ş K E N namaza durma" dedim. O sakir halin geçince istediğin kadar namaz kıl" dedim...

Ona öyle dememişler ki: "İçkinin bir damlası bir göle düşse, o gölün suyu 40 sene içilmez" demişler.Bunu üstelik Kur'an'da var diye göstermişler ama "SARHOŞ İKEN NAMAZA YAKLAŞMAYIN" ayetini saklamışlar. Göstermemişler din adamlarımız ve kara seslerimiz..

Halbuki Kur'an ŞİFADIR (Bu da ayettir) Onların müslüman olmalarına engel olan kullanıcılık gerçek engel değildi... Onlar sadece sarhoşken namaza durmadılar. Ramazanda bırakır gibi oldular.

İkinci ayeti de gösterdim onlara "ARTIK İÇMİYORSUNUZ DEĞİL Mİ?" diye... Bıraktılar ve hayata döndüler...

Bunlar reklamım için yazılmadı.
Bunlar şunun için yazıldı:

115. Onların yaptıkları hiçbir hayır karşılıksız bırakılmayacaktır. Allah, takvâ sahiplerini çok iyi bilir.

Biz bunun için o esrar tekkelerine girdik... Çıkışta bizi de "KEŞ" olarak iftiralamaya, karalamaya kalkıştılar. Oysa o gençler, o hristiyan uyuşturucu bağımlıları kalkıp da camiye gelemezlerdi. Ben Camiiyi onların ayağına götürdüm. İÇKİLİYKEN NAMAZ KILACAKLARINI gösterdim. Sarhoşken uzak duracaklarını anlattım.

115. Onların yaptıkları hiçbir hayır karşılıksız bırakılmayacaktır. Allah, takvâ sahiplerini çok iyi bilir.

TAKVA BUDUR işte:
O bir elbisedir.
Onu giyen umutsuzlara umut dağıtır...
Eroinman bile ŞİFA'sını alır... Bırakır
Ama bırakana kadar
1. SARHOŞKEN namaza yaklaşmayacak
Bunu atlatınca
2."ARTIK İÇMİYORSUNUZ DEĞİL Mi?" ayeti uyarınca azaltıp bırakma yoluna gidecektir...
3. Sonra da çoluk çocuğuna uyuşturucuların kumarın ve Cinciliğin şeytan pisliği olduğunu söyleyecek.

İşte bunun için üç ayrı ayet geldi.
Allah, "Domuz eti" gibi, hırsızlık ve adam öldürme gibi dileseydi bir kerede bunlara "HARAM" derdi... Ama demedi...
"Sarhoşken namaza durmayın" dedi.
"Artık içmiyorsunuz değil mi?" dedi.
"İçmeyin uzak durun, şeytan pisliğidir" dedi.

Neden acaba????????
Evet neden????
NEDEN????

Ali-Imran
115. Onların yaptıkları hiçbir hayır karşılıksız bırakılmayacaktır. Allah, takvâ sahiplerini çok iyi bilir.


Hans Von AIBERG

No comments:

Post a Comment