20100110

ELBİSTAN / ŞURA

Şura işi çıkmaza girince gerisini teklif edememiştim.
1. Sizler Allah'ın çağrısı gereği "İyiliği emreden kötülüğü yasaklayan" bir HANİF grup olarak ayrıldınız.

2. Sizler namazı ehli kitab müslüman kafirler gibi kılmayan, Allah'ın ayetlerinden ve İbrahim'in BELİRLEDİĞİ format rekat ve vakitler dışında bir taşkınlık yapmayan dosdoğru namaz kılan ve mütteki islam protestantlarısınız.

3. BU MADDE GERÇEKLEŞMEDİ: ŞURA!
Kimse öne geçemez. Hans Aiberg bile imecenin bir parçasıdır ve Şura'nın iradesinin emir kuludur. Eğer şura kurulsaydı İNFAK etmenizi isteyebilirdim. Ama şimdi bunu isteyemez oldum! Edoferon dahil tüm buluşlar ve bulunacak olan (Frequently) bulgular ŞURA'ya tarafımca devredilecek ve gelir kaynağı olacaktı.

Bizler diğer grupların tersine üyelerden para istemeyip, KAYNAĞI kendimiz oluşturacağız -ki kendimiz=Şura=ZİPZP idi. Bizler Mighty'ninki gibi EŞİT-Eşgüdümlü ve herkesin VARLIKTA eşit olduğu düzenin Şurasını kuracaktık.

Şura=ZipZap idi diye uyardım baştan.
Ve Şuranın sayısı ZigZag gibi 300 cıvarında olacaktı.

Yani kişi açığımız vardı Kimileri dışlanmış değildi. Tam tersine özellikle hanımların kuracağı kurucu şura önce 77 kişiyi sonra da zaman içinde peryodik olarak üstünü bir meclis biçiminde oluşturacaktı. Bütün bunlar sanal alemde olacaktı. Çünkü ZigZag gibi ZipZap da "Resmi bir kuruluş" olmayacaktı.

Thule gibi faşizan ya da masıonik komplolarla kimsenin eline geçmeyecekti. Ve bütçesini üyelerinden değil: kendinden OLUŞTURACAKTI, tam tersine üyelerine refah verecekti, konfor sağlayacaktı.

Yani alan değil VEREN bir şura kuracaktık.
Şimdiye kadar gelenler verilenler "Bana gücünüz ile yardım ediniz ki size sağlam bir SEDD yapayım" ayetinin taliminden başka bir şey değildi.

Ve SERMAYENİZ idi, benim değildi ve asla kendime istemem. (Aslında bir gün tatile çıkmak dinlenmek için isteyebilirim ;) Şakaydı elbette! Benim tatile çıkacak zamanım nerede? Ama Başta Elbistan olmak üzere illa ki bir Hanif-turnesi yapacağım Allah-inşaa o zaman hem tatil hem ta'dilat olurum

Şu sıralarda Elbistan üzerinde "Yukarı" kişiler fazla duruyorlar
Hele ki İbrahim atamın orada secde öğrettiğini öğrenince

Artık -haza/farz oldu Elbistan yolları...
Evet "Yukarıdakiler" İşte böyle


Hans Von AIBERG

No comments:

Post a Comment