20100110

KARASANCAK / ELBİSTAN

Elbistan'ın fahri hemşehrisi oldum.
Onun da ellerinde KARASANCAK var.
Mighty'nin elinden düştüydü beyaz sancak.
3 asır boyunca artık karasancak (Kehf) oldu.

İbrahim neye layıksa ona layıksın,
Onun milletindensin,
Onun gibi mutmain olarak Allah dostu olanlardansın

Sizler bana değil, KENDİNİZİ MUTMAİN OLDURDUĞUNUZ için Allah'a yöneldiniz. Kendiniz değişikliği yaptınız. Kendiniz ata dininden ve bidatlardan sıyrıldınız. Kendiniz özgür iradenizle bunları yaptınız. Bir kavim kendini düz eltmezse Allah onları düzeltmez, azdırır.

Ve bir nefs kendini düzeltirse ALLAH ona bir SEBEP verir ve o kişi inanılmaz değişiklikler yaşar. Bilime aşık olur ve Allah'a giden yolu bulur. En önemlisi DOSDOĞRUYU BULUR! Kur'an'dan bir adım öteye gidemez olur: HANİF OLUR.
Bunları başardınız.
Allah SİZİN DOSTUNUZDUR
h i s s e d i y o r u m
Kur'an arkadaşınız
Ve
Resulullah da "İŞTE BENİM MÜSLÜMANIM BUYDU!" diyor

Efendimizin ümmetinden İbrahim milletinden olmak bir şereftir
Hanif Müslüman olmak bir ayrıcalıktır
Allah siz dostlarına N A İ M bir cennet kurdu
Orada boş söz yok
Bu yazdıklarımız çizdiklerimiz ve SANAT var
E B E D İ Y E N
Orada sadece selam ve selam var
bunun üzeri DOLU söz...

<> Hamd olsun Muhammed (svs) nin ümmetinden İbrahim (svs) nin milletinden olmayı bize layık gören RABBİMİZE
Hamdolsun
Hamdolsun Hamid'e
Şükürler olsun Şekur'e

Elbistan manevi olarak çok övüldü bugünlerde.

İbrahim atamızın orada 8 kişi namaz kıldığı haberine çok şaşırmıştım.
Onu bunu bilmem ama, Elbistan'lılar karasancaklı oldu çıktı.

Elbistan FİRE vermiyor, ayrılık-aykırılık yok.
Çok uyumlu Hanifler ve TÜMÜ kabul gördüler :)))))

Keşke elbistanlı olsaydım :(

Bu övgüleri nefsimden ÖNCE messenger'ların söylediğini biliniz. Çünkü neden diğer il/ilçeleri küstüreyim ya da rekabet yaratayım? Ben SADIK'ım sözüm doğrudur. Tatlılıktan geçilmiyor ortalık :)

Hans Von AIBERG

No comments:

Post a Comment