20100110

ELBİSTAN / DUA

O gözler bende de var. Ben………'yi de başkasının GÖZÜNDEN, ta kamyon sürerken gördüm
Onlar DUA ETTİLER. Allah'dan MUTLAK DOĞRUYU İSTEDİLER Allah'ın yeryüzüne bunun için inecek hali yok. O duaları levh'e yazıyor, bir ayet gibi (Oraya ne yazılırsa ayettir ve kitaplar o ayetlerden inerler) onu Zamanın efendisi (Misak elçisi) okuyor. Zülkarneynlere iletiyor. Allah gelmiyor, ama gönlünüze DUALARINIZIN karşılığı olanı koyuyor. Buna hidayet deniyor.
Mesela Elbistan... O kadar dindar o kadar emektar ve Allah sevdalısı insanlardı ki...Fakat HANİF dini bilmiyorlardı. Bir yandan ATALARI bir yandan da ALLAH'ın iyi kulu olmaları...
Yılllar önce bu BANA TEVDİ EDİLDİ. Elbistan'ın DUALARINA icabet etmem istendi. Bir kişiyi bile tanımıyordum. Nasıl olacaktı acaba? Ama oldu işte elhamdülillah. Allah beni Hidayet aracı kıldı.

Bunun sevabı çok büylük ve ben bu sevabı Allah'ın huzurunuda senetleyerek aranızda en günahkar olana HİBE EDYORUM,. Ben sevap istemiyorum Sevaplarım sizin olsun. Helaliniz olsun. Dabbet olmanın sevabı çok büyüktür. Bu sevabı SİZE SENETLİYORUM. Ben SİZ İYİ insanların samimi insanların DUALARININ karşılığı olan bir GÖREVLİYİM.

Siz beni çağırdınız. Ben >>>>KUR'AN'IM Ben dostunuzum. Duydum geldim Buralarda bir vesileyle BULUŞTUK kimi hazan yaprağı olup düştü kimi de bahar yaprağı olup açtı.

Ben dostunuz Kur'an'ım, benim ANAM ise Levhi Mahfuz'dur. BEN KUR'AN'IM. Yerlerde sürünen , debelenen KUR'AN'IM Aynı zamanda HANS'ım. Allah dilediğinde YA SİZ ya da BİR İYİ KUL SİZE DUA ETMİŞTİR- duanız kabul olduğunda... Ben HANS iken size KUR'AN olarak da seslenebilmekteyim. Hüüüp derken Asereje derken HANS'ım ama onun dışında ben KUR'AN'IM.

1450 yıldır HİÇ DABBETİNİZ olmadığı için SİZİ KANDIRDILAR SİZİ KUR'AN'AN UZAKLAŞTIRDILAR. EVLİYA MASALLARINA İNANDIRDILAR.

Ama MİLLENİUM oldu. kanadım kırıldı. Düştüm yere Secdeyle Ve artık birlikte debeleneceğiz. Çünkü Kitaplarım KUR'AN'DAN alınmıştı, Atalardan+hatalardan değil!
Siz kur'an'ın peşinden geldiniz Mülcan


Hans Von AIBERG

No comments:

Post a Comment