20100109

CENNET&CEHENNEM / HANİF

Allah'mız bizi üç sınıf yapmıştır:

Cehennemlik,
Cennetlik ve
Sabıkun/Mukarrebun diye

Mıntıka temizliğinde:

1. Hadis (Süfyani) islamiyetini ayıklayın. Cehennemliklerdir!

2. Hafif (şimdilik folklorik ve gelecekte asker kaçağı HARİCİ) islamiyet söylemi mensuplarıdır. (Allah onları gözden çıkarmıştır, cihad kaçağı saymaktadır.)

Bu kategoriye girenler
Abdül-Lat'a ve eşi Amina hanım'a Mevlitlerde gözyaşı döken,
Ebu Süfyan'ın tanımladığı sapık namazı kılan,
oğlu Muaviye'nin Sünnet diye yutturduğu mezhebe sıkı sıkı bağlı,
Yezid'in kurallarını Hanefilik sanan,
Haccacı Zalim'e, Amr İbnül As'a fatiha okuyan
Ebi Cehil, Ebi Leheb ve benzerlerini SAHABE sanan kesim!

Allah onlara Cennet'i vermekle birlikte bedeli ağırdır.

3. Hanif'ler, ehli sabıkun!

Dünyada en zor şey kuşkusuz Hanif olabilmektir.

Hanif olabilmek için önce "Harif" (Huruf,hurufatçı, tahrifatçı) bir geçiş döneminde ŞEYTAN denen amansız düşmanımız bizi taciz ve ta'riz eder.

"Hanif"im der kişi, fakat niyet eder Yatsı ve İkindi namazının "4 REKAT FARZ"ına... Kur'an'a meydan okumaktadır. Günde en az bir kere Teyemmüm alması gerekirken, HAYATI BOYUNCA almamıştır.

Allah'ımızın TOPRAĞINI beğenmez çünkü!
Toprak=Dabbet!
Elektriğini alır, su ise ISINI alır!
Farkı görmeli ya da KÖRMELİ (görmemeli)

Fark>Furkan, hak ile batılı ayıran!
Dogmatik doğuyu (116 ve ötesi)
dosdoğru doğudan (110)ayıran!
Batıl batı'yı (112)
batın batıdan (113-115) ayıran!
İki doğunun ve iki batının Rabbinin sırrı!
Ali İmran'daki sırlar!

HANİF OLARAK AYRILIN!
Doğruyu gösterin
Yanlışı vurgulayın!
(Emri Maruf ve nehyi münker)

Biliyorum ki o içimizdeki insanları siz de GERÇEKTEN seviyorsunuz.... Ama onlar bizi GERÇEKTEN seviyorlar mı?

Hanif'im dedim... İl müftüsü şöyle diyor: "Profesör, Haniflik taaa İbrahim dönemindeki eski ve tedavülden kalkmış din..." (Herhalde sabiilik ile karıştırıyordu)

Değil dedim, G E L E C E Ğ İ N dini dedim. Beni SEVMEDİĞİNİ anladım. Gidip dedikodu etti: "Bu dönme Hans, mezhebimizi bozmaya gelmiş" Herkes umacı gibi kaçtı benden.

Bir şey itiraf ediyorum: Ayete rağmen ben ONLARI ÇOK SEVİYORUM. Onlar içimizden birileri...

Resulullah "BELKİ/UMULUR Kİ" HANİF olsun-diye selatüsselam dualarımıza muhtaç-
Rabbimiz kendisine "HANİF OL!" diye ayetler göndermiştir. Yani Müslüman olmasıyla yetinmemiştir. (Her din islamiyettir.)

İSTENEN HANİF İSLAM OLMASIDIR!

Umulur ki/belki dualarımızla efendimiz de HANİF olur!

"Hanif olduğunu beyan eden ayet mealleri YANLIŞTIR"
Madem Haniftir, o zaman niçin "HANİF OL!" diye baskı görsün?
Resulullah HANİF olduysa, Makamı İbrahim'e alınmak vaad edilirdi!
Yaşadığı sürece HANİF olmadığından dolayıdır ki, kendisine "Makamı Mahmud" vaad edilmiştir. Yani Sabıkun altındaki Cennet'in en yüksek mertebesi...

Hafif, Hadis ve Hanif olarak ortak paydamız İSLAMİYETTİR.
Ortak elçimiz Resulullah s&s efendimizdir.
Kelamullah (Hadis değil, Allah kelamı) KUR'AN'DIR.

Bu ORTAK PAYDA yüzünden biz MÜSLÜMAN olarak son nefesimizi verirsek, Cennet var. Cennet her iman edene verilir. Ama iki kez iman edenlere ikinci kez Cennet verilir ve İki kez İslam olmaya ise HANİFLİK deniyor.

Herkes müslüman olur, Usame 1000 Ladin bile müslüman. Ama HANİF olmak ANORMALDİR

<> o halde evren algılanandan farklı...

Evet Hawking'in dediğinden farklı. Cennette ağaçlar ters, Nehirler başyukarı. Bana normal ne bulabilirsiniz Kur'an'da?

Kur'an=NORMAL OLMAYAN KİTAPTIR
HANİF=NORMAL OLMAYAN MÜSLÜMANDIR

<> 104- İçinizden hayra çağıran, iyiliği emredip kötülükten men eden bir topluluk bulunsun. İşte kurtuluşa eren onlardır.

Bu tek bir dinin (Hanifliğin) tanımıdır.
En az müslüman olarak ölen cennet'e gider
Ama Hanif olan müslümana Cennet layık değildir

Allah'ın huzurunda HANİF olduğumuz sürece EŞİDİZ. Eğer randevumuz Sabıkun'da gerçekleşirse göreceksiniz; bir alttaki Cennet gibi kat kat değil, Eşit. Tepemizde sadece İbrahim makamının tutunduğu Arş nuru var.

İbrahim-İdris-Yahya dışında oradaki tüm HANİFCANDAŞLAR eşittir. Oraya randevu veriyorum. (Gelemeyebilirim, ama benim nefsim oradaki SİZLERİ istiyor. Sizlerle buluşmayı istiyor. Nefsimin keyfi böyle istiyor.)

Elbette haniflere de CENNET kelimesi yavan kalıyor. DAHA YUKARISI isteniyor adeta... Yenildin(Cehennem) puan yok, berabere kaldın (Cennet) bir tek puan var. Ama YENDİN Mİ üç puan var.

Hanif üç puanlık KULdur en azından öyle olmalıdır. Hiç değilse hanif olmaya niyet etmelidir...

Bilgisayar evreni insanı, Radikal ve kuşkuca yapar. Fakat bu ileride külliyen "Yanlış" addedilecektir. Çünkü Sceptic düşünce ya da felsefe "Allahsız bilimin" temel ve birincil aracıdır. Aramızda sceptic görüşe bağlı olanlar varsa, gelecekte, şu ekleme yapılacaktır:

"Radikal olmak yerine İrradikal olmalıyız"

İrradikal Sceptism olamayacağına göre; Hanifler felsefe olarak, "Paranormaliter" olmak zorundalar. Böyle olmadıklarında "Allah" şöyle yanıt veriyor:

"Sakın bilmediğin şeyin ardına düşme, bundan ayaklar mes'uldür.... "

veya "Artık sen de bunun üzerine soru sorma..."

Hızır Musa'ya "İçyüzünü bilemeyeceğin şeyleri bana sakın sorma" derken, paranormaliteyi vurgulamıştı. Kur'an tamamen paranormaliterdir. Hanifler Sceptik ve Radikal görüş yerine OMNİJECTİF olmak durumundalar.

Omnijektif görüş, objektivizm ve sübjektivizmin birini tutmaz, ikisinin de bir üst gerçeğin iki dalı olduğunu söyler.

Yani felsefe ile ilgili arkadaşlar bizim sübjektif (Spirtualist) ya da objektif (Materyalist) olduğumuzu değil, HER İKİSİ birden olduğumuzu benimsemeliler.

Objektifiz: Çünkü ışıktan yavaş sistemimizde, sıfırdan ağırız.
Ama sübjektifiz: Çünkü, ışıktan hızlı sistemimizde sıfırdan hafifiz.

Beden olarak kaç kg isek, sıfırdan da o kadar küçüğüz. Ben 70 kg. olarak Benim bedenim, bilincimden 140 kg ağırdır. Bilincim ise (Kök içinde) V-4900 kg>>>>>>-70j kg'dır. Ben masa değilim ki? Zihinsel boyutum yani bilincim/ruhum var.

Benim üç içgüdüm var. Beslenirim, savunurum, ürerim.

Çok anlamları vardır, ölmeden ölmenin...

Ve yeri geldikçe konu gereği bir anlamını sunuyorum.

Hanifler e ğ e r ŞEHİD olursa, Kabire gitmeyecekler. Çağlar boyunca işaretli meleklerle birlikte YAŞAYACAKLAR.

Melekler ÖLÜ MÜ? Hayır! Peki 5200 işaretli meleğin yanında yeşil resmi üniformalı şehid de ölü mü? Hayır! Yeşil miğferliler ölü mü?

<> " Allâh sebîlinde öldürülenlere ölü demeyin tersine onlar diridirler"

Şehidler tanıktır. Neye? Kendilerinden sonra KIYAMETE KADAR olan zamana Tanıktırlar.

İşte ölmeden ölenlerin en hayırlısı onlardır. Ölmeden ölü oldukları için DİRİ kaldılar. Ölselerdi, toprak altına el fatiha! Ama ölmediler ya, sorgusuz Cennet'e...

Toprak ve Cehennem onları reddeder çünkü.
Allah'ın (Eş Şehid) KABUL ettiğini
Cehennem reddeder
Yukarı düşerler
Aşağı değil
Allah'a racidirler

Nefsinizi öldürürseniz DÜŞMANINIZ ölecektir. Ve nefsinize vesvese veren Şeytan da vesvesesini kesecektir.

Nefsinizi öldürmezseniz NEFSİNİZE ZULMEDERSİNİZ. Zulüm (İntihar dahil) YASAKTIR, HARAMDIR. Kendinize dahi ZULUM büyük GÜNAHTIR, Nefsinize sakın zulmetmeyin!

Öldürün gitsin, hem Ruhumuz kurtulur hem de Nefsimiz Cehennemden kurtarılır.

Birlikte ölmeyin nefsinizle... Önce o ölsün, sonra siz vakti gelince ölün. Öldürün keratayı!

AllahA mütteki olunuz, EN AZINDAN müslüman olarak can veriniz. (Haniflik Sabıkun ile ödüllüdür, hiç değilse Cennet'i hak ediniz diyor ayet... Ve diyor ki, cehennemde eziyet görseniz bile müslüman olmak SONRADAN CENNET'e girmeye sebeptir.)

103. Topluca (Resulullah ve Ali gibi) TEK BİR DİN üzere olunuz

Allah'ın İPİNE sünnetullah'a tutununuz, Hablillah>>>TEK TİP DOĞRU DİN mezhebsiz din (Resulullah'ın mezhebi neydi?) MEZHEBSİZDİ. Parçalanıp (Katolik, ortodoks gibi) SAKIN ayrılmayın.

HANİFLİK bir nimettir
Kardeşlik içerir
Barış içerir
Gönülleri birleştirir
Nefsleri uzlaştırır
Bizi kardeş ve özkardeş yapar

(Habil kabil gibi müslüman kardeş olmaktansa, HANİF ÖZBEÖZ KARDEŞ olmayı yeğlerim)

Çünkü katil ben isem maktul de benimdir. Ben kendi kendimi öldüremem. İşte buna hanif İKİZ kardeşlik deniyor. İbrahim milleti ÖZKARDEŞTİR. Aksi halde CEHENNEM çukurunun yanında intihar edenlerden oluruz. Resulullah'a bile HANİF ol diyen Allah'tan söz ediyorum.

Hanif olana cehennem ve cennet ikisi birden HARAMDIR

Helal olan tek şey şudur:
107- Yüzleri ağaranlara gelince, (onlar) Allah'ın rahmeti içindedirler. Onlar orada ebedî kalacaklardır.

Allah yüzlerinizi AĞARTSIN

Jana konferans hattında ve şunları yazmamı istiyor.
1. ZipZap da ZigZag gibi BÖLÜNÜYOR MU?

2. HANİF olmanın ölçüsü şudur:

Hanif islam ile ilgili ayetleri bilen ve uygulayan,
SALİH AMELLER işleyen ve takva sahibi olan

Hanif Müslümanlık kimsenin tekelinde ve yargısında değildir. Onu yargılayan Allah'tır.

Görev: Hanif olduğunu söylemektir.

Yargısı daima olduğu gibi ALLAH'ımıza aittir. Allah ve kulu arasında kimse kimseyi "Hanifsin" değilsin gibi yargılamamalı. Haniflik "Niyet ettim ...namazını" kılmaya der gibi NİYET ETMEK ve onu ifa etmekten ibarettir.

Mesajın sonu-----

GELECEĞİN majisyenlerinin üç yüzyıllık deneyimlerinin TORTUSU budur. Ya da kaymağı. Belki yanlış tercüme ettim. Mesaj Jana'nın kendi fikri değildir. NAKİL'den ibarettir.

Ve şimdi bir daha soruyor:
ZipZap da çatlıyor, bölünüyor mu? diyerek
Zipzap üçyüz işaretli şehiddir diye ekleyerek

Benim fikrim(Hans) Nifak bizleri Allah, Kul ve gelecek nezdinde REZİL eder. Barış ve barış'ın şartı sonsuz hoşgörüyle tolere etmektir. Anlayış olmazsa kavrayış olmaz. Eğer Rabbim ilmimi çoğalt diyorsak, önce bilime adanmış olmalıyız.

Haniflik İbrahim Milleti'nin KESİN söylemidir İbrahim "Romantiktir" İbrahim atamız şairdir. "Materyalizmi hiz sevmez, radikal değildir, fundementalist değildir

İbrahim bize şimdiki 5 islam şartını KENDİSİ getirmiştir.

Allah'tan İSTEMİŞTİR:

1. Hanifliği (Kelimei şehadeti/tevhidi) hem de BİNARY olarak

2. Kendinden önce sadece secde halinde olan ibadeti ŞİMDİKİ NAMAZIMIZ haline getiren (Rüku, kıyam, ka'de, secde) günün iki tarafında ve bütün gece olmak üzere ÜÇ VAKİT olarak belirleyen İKİ REKAT olarak (Korku halinde bir rekat) empoze eden İBRAHİM atamızdır.

Ondan önce SECDE dışında(Adem'inki gibi) HİÇ NAMAZ YOKTU. SALAT İBRAHİM BABAMIZ İLE BİRLİKTE VAR EDİLMİŞTİR

3. İbrahim babamız dünyanın en fakir yerine gitmiştir. Bir yıl içinde bir tek damla yağmur düşmeyen kum çölüne, kendisine uyanları yerleştirmiştir. Zorunlu ORUÇ şartını Rabbimiz değil İbrahim atamız koymuştur.

Ramadan ayını ve imsak-iftar arası mutlak açlığı İbrahim babamız koymuştur. SAVM'ın da KURUCUSU İbrahim babamızdır.

4. O Yoksullukta, bir sosyal denge eseri olarak zekatı FARZ etTİRTENde İbrahim babamızdır.

5. Evrensel kıble olan Beytullah'ın yerini bulan ve onu Allah'ın evi olarak inşaa eden, sonra onu tavaf ederek HACC şartını da Allah'tan isteyen odur.

Rabbimiz SADECE TEK DOSTU İBRAHİM'İN hiçbir arzusunu kırmamıştır.

İbrahim eğer 5 vakit namaz deseydi onu öyle kılacaktık. Fakat dememiştir! Tersine Kur'an'da ikame edilen namaz üç vakittir.
İbrahim eğer gidip de Babil'de Allah'ın evi olan kabeyi inşaa etseydi, biz de oraya yönelecektik.
Eğer İbrahim on gün ve mesela sadece GECE oruç tutsaydı, biz de ÖYLE YAPACAKTIK.

Önce bunu anlamalıyız: Farz eden Allah'ımız fakat farz etTirten ise dostu İbrahim atamız! Allah'ımız HANİF İSLAM DİNİNİ s a d e c e İbrahim dostu için onun istediği biçimde DERUHTE etmiştir.

İşte islam ile hanif islam farkı budur.
Bu bilinçle HANİFsiniz ya da değilsiniz.

Kuşkusuz müslümanların yeri Cennet'tir. Ama Hanif müslümanların yeri CENNET değildir. Cennet o seçkin yerin yanında CEHENNEM kadar zevksiz kalır.

Allah kullarını ÜÇ sınıf yaratmıştır:
Altta sağ ve sol, bir de üstte bir yer.
Altta selam denir, üstte selam ve selam denir
Altta bir tek iman yeterlidir. Üstte iki kez iman gerekir vs. vs.

Ve gelecekten geriye; yani günümüze değin bir FLASHBACK yapıldığında sosyal harekat olarak Hanifliğin BEKLENEN, özlenen, istenen, NİHAYET dedirten P R O T E S T A N T L I K olduğunu bilmeliyiz. Geçmişteki örneğiyle sanki Martin Luther'in Vatikan ve Fener'e başkaldırması gibi.

BİLMELİYİZ Kİ, biz atamız İbrahim gibi "PROTESTOCUYUZ" Elimizde balyoz, ÖZBABAMIZIN bile putlarını(Bidatlatını,mukallitliğini) KIRARAK bizler HANİF olacağız. Veya olduk.

<> Ataların dinini sorgularız.

Atalarımızın dini kendilerine, bizim dinimiz bize. Beklenen İSLAM PROTESTANTLIĞINI OLUŞTURARAK TARİH YAZIYORUZ! Biz Protestan İslamı yapıyoruz.

Protestant islam>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>H A N İ F din'den ibarettir.

Şunun önemini kavradık mı acaba?

Şu: HANİF kelimesini 14 yüzyıldır Kur'an'da okuduk geçtik. Eski bir din, İbrahim'in ilkel dini sandık öyle zannettik. Onu Rabbim ARZ'dan bir DABBET çıkarana kadar SAKLADI.

Ala suresindeki gibi: "Sana Kur'an'ı okutturacağız, bunu unutmayacaksın" Fakat "RABBİNİN u n u t t u r d u k l a r ı müstesna...."

HANİFLİK DE (şeytan tarafından değil) A L L A H tarafından unutturdular ve ta ki bir DABBET bunu yeniden hatırlatana kadar Kur'an içinde saklanmıştı, 14 asır bunu kimse fark edemedi. Kimse orada HANİYFA kelimesini "MİLLETİY İBRAHİYM" cümlesini g ö r e m e d i.

<> Ancak bilişim çağından sonra tam bir verimlilik ile anlaşılıp, idrak edilebileceği için sanırım..

Hayır. DABBETÜL ARZ'DAN BAŞKA h i ç b i r kimse bunu söylemeyecekti de ondan. Gören olsaydı, mangalda kül bırakmaz, Hanifliği taaa bin yıl önceden MEZHEB gibi kurardı. Gören de olmadı. Gören olsaydı zaten DABBETÜL ARZ o gören kişi olurdu.

<> Dabbetül Arz çıktığına göre kıyamet iyice yaklaştı mi?

Dabbet on büyük (82 ortanca alametin dışında) alametin ilkidir. İlki ve sonuncusu arasında daha -belki de 7 asır var ve o zaman belki son derece mutlak soğuğa (Zemheririye) yakalanacağız.

Ama şunu söyleyebilirim ki önümüzde üçüncü bir millenium daha olmasını termodinamik yasaları engelliyor.

Allah'ın HANİF'ine Cehennem ateşi ve Cennet değmez. Bu ikisi de YASAKTIR HANİF olana. Cehennem ve Cennet değmeyecektir size. Size çoook daha üst bölgeler yurt olacaktır. Cenneti sakın istemeyin. EĞER HANİF iseniz Cennet KALSIN.

Size bir sırrımı söyleyeceğim: Benim de ikizim vardı. O normal doğumdan olan ve bana hiç benzemeyen kardeşimdi. 3 yıl önce vefat etmiş. (Böbreği alınınca böbrek yetersizliğinden öldü.) Ona "Gel BABALARININ DİNİNİ BIRAK, gel bir dene HANİF olmayı" dedim. "Müslüman olduğumu SÖYLEMEDİM, nefretle kaçardı. Ona YENİ BİR DİNMİŞ GİBİ/protestantlık bağlamında "GEL BU DİNE" dedim!. Bu dini benimse dedim. Web search'de ona yabancı marka HANİF kelimelerini de yazıcıdan aldım ve okuttum.

Tuhaftır ki, o sırada ben de inanılmaz bir böbrek sancısı çekiyordum. Hekimler böbreğimin alınması gerektiğini söylediler ve bıçak hazırlandı. O sırada ikizim olan Harald böbrek yetmezliğinden ÖLDÜ! Ve o öldüğü anda, benim böbreğim HİÇ ağrımamışçasına, hiç acımamışçasına, hiçbir rahatsızlık geçirmemişçesine BİRDEN İYİLEŞTİ! Ne kum ne taş kaldı?

Anladım ki "İKİZİMLE" rezonans olarak HAYALET AĞRI çekiyormuşum! Eğer ikizim 4 gün sonra ölseydi, ben bir böbreğimi ALDIRMIŞ olacaktım! Ameliyat gününden BİR TEK GÜN ÖNCE öldü. Ve isteği üzerine Calvinist kilisesinde töreni yapıldı.

Şimdi olay şu: İKİMİZ de ikiziz! O ate dinini naklen ve takliden alıyor. Ben ise bunu reddediyorum ve aklen-tahkiken Hanif oluyorum. İkimiz de aynı anne babadan doğduğumuz halde... Eğer ben de ona uysaydım, bugün ben de kalvenist idim.

<> Nefsini (özbenliğini) beyinsizliğe itenden başka kim İBRAHİM MİLLETİ'nden yüz çevirir? Gerçekten biz onu dünyada seçip yüceltmiştik. Ve o, ahirette de salihlerden biri olacaktır elbette. (Baqara, 130)

Ve İKİ KEZ ölümü tadıp geri döndüm. İkizim ölmeseydi ben ölebilirdim, bu bir! İkincisi: Ben şehidim: ÖLDÜM-gibi-oldum. Ama Rabbim ikinci kez beni GERİ iade etti. Rabbim buna şahittir! Ahırette bütün bunlar size tek tek anlatılacaktır.

Çünkü kişi sevdikleriyle haşrolunacaktır. Birlikte haşrolunacağız Allah inşaa! Arş gölgesi ne güzeldir. Ya Mahşer'in tek Havza(havuz)sı...Cennet kokuları direk burnunuza gelir... Cennet'ten bir ağaç görünür gibidir sanki... Ve sanki siz onun altındasınızdır/mahşer de değil... Oradaki zümreye "Milleti İbrahim" denir.

Allah'ın gelmiş-geçmiş-gelecek EN GÜZEL DİNİNİN MENSUPLARIDIR onlar. Daha bunun ötesinde bir ŞEREF yoktur. O şeref sizindir-dualarımla birlikte...

Nasıl sizlere DUA ETTİĞİMİ anlamanız için bunları yazdım.

Bunları sana ben değil!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! DOSTUN K U R A N öğretiyor. Ben bunların tümünü Kur'an'da görüp okuyorum! Sizlere naklediyorum. Mucize olarak Kur'an yeter!

İyi ki VARIZ+BİRLİKTE
İyi ki şeytanın olmadığı yerde birlikteyiz.

Şu anda bunları yazdıkça ŞEYTAN kahroluyor! Şeytan azabda gerek ve en büyük azabı da HANİF MİLLET mensuplarından görüyor. Şeytan müslümanı çoooooooooook sever. Talibanı falan, bunlara bayılır. Şeytan müslümanın en iyi dostudur. Atalarımızın da en iyi dostu olmadı mı?

Şeytan sadece İbrahim milletine diş geçirememenin azabını yaşıyor. Siz şeytana eziyet ediyorsunuz ey hanifler! Sizler birer zalimsiniz ey hanifcandaşlar ;) İnsan şeytana böyle zulüm eder mi? Sizi gidi zalimler sizi...

Bir Hanif HERŞEYİ BİLMELİ/BULMALI/MUHAKKİK OLMALI!
Asla "Atalarım en iyisini biliyor" dememeli!
İBRAHİM atamızı örnek almalı!


Hans Von AIBERG

No comments:

Post a Comment