20100110

KARASANCAK / MANA

(Ben Mehdi'nin TAPTUK EMRE'siyim)
İlla ki benden ÖĞRENECEK
BEN>DABBET
BEN>KUR'AN'ın ŞAHSİYETİYİM.
BEN ANLATILMAMIŞ KUR'AN'IM!
BEN BEN DEĞİLİM>BEN KUR'AN'IM!
BEN BENDEKİ BENİN BENDESİYİM!
"Bend+etmek"den hatırlayınız.
Sadık bendesiyim
"Bir ben var ben de benden içerü" denen'in sadık bendesiyim.
ALLAH'IN AYETLERİNİ YETERİNCE/AÇIKÇA dekodlamaktır görevim.
KESİN ve KESKİN açıklarım.
YNÖ gibi kaypak, muğlak falan değilim.
ŞAHİN de değilim,
çünkü Barış güvercini uçuranım.
GÜVERCİN'de değilim
çünkü "Kininizle geberin" diyecek kadar ALLAH emrine de bağlıyım.
BEN derken MELAMİYİM, alçakgönüllü/tavaza habiyim
tevazu sahibiyim.
Nefsimi "kuçu kuçu" diye peşimden sürüklerim.
Asla peşine takılmam.
NEF>SANİ gördüğünüz/göreceğiniz herşey bile Ali İmran 113-115 olanlardır.
NEFSİMDEN değildir, misyonumdandır.
Ben yaklaşık 20 kadar "Profesyonel fahişe'ye" NAMAZIN tadını verdim.
Onlarla BERABER oldum ama, CİNSEL değil DİNSEL'di.
Ali İmran-115 böyle istedi yaptım.

Hayyalessalat bendeniz.
Amenerresülü bima ünzile....yi okudum.
En sonunda "Âlel kavmil kâfiruûn derken de "WEMB"i gördüm.
Fatiha yerine Amenerresülüyü okudum!
Kadei ahir'den çıkarken de
Vakıa 25-26'yı...
Sonra HEMEN arkasından SELAMEN SELAME diyerek namazdan çıktım.
Ve "Esselamü aleyküm"süz selam verdim.
Tavsiye ederim, bu cok güzel oluyor.
Selamen selame dedikten sonra
yine selamen selame diyerek selam verip namazı bitiriyorsunuz.
DÖRT KEZ SELAM VERMENİN sırrını öğrendim.
Tavsiye ederim.
Dört kere BARIŞ BARIŞ BARIŞ BARIŞ dedim.
Ve duamda:
"Rabbim hanifcandaşlarım benim ikizkardeşlerim birbirine GÖNÜL koymasınlar. Onlar birbirlerine asla "kinin ile geber" demesinler.
Rabbim, Tüm müslümanları, onların ebeveyn/sılayı rahimleri ve BENİ (=HANİFLERİ)
Cehennem azabından koru
Rabbim sen mağfiret edicisin
....
diye okudum.
Bir şey unuttum:
BANA DEĞİL Rabbim BİZ+LERDEN isteyene ver dedim.
O zaman çok ağladım, çok.
GÖZYAŞI ABDESTTİR.
Cehennemin ödü patlar.
Ağlayın haniflerin ağlayın -sadece namazda-

2 dakika içinde ağlayın günde üç kez yarım damla gözyaşı dökün
ÜÇ damla yaş ile Cehennem size HAR>AM olur...
Ağlarken "Allah'a MÜTTEKİ" olarak ağlayın.
Robot gibi namaz kılmayın.

Alışkanlık yapmayın namazı...
Allah'a ayırdığımız 2 x 3 = 6 dakika içinde BAŞKA BİRİ olun.
Kalan bütün 24 saat sizin olsun.
Yiyin için israf etmeyin!
İsraf etmeyin
İNFAK edin!
Başı okşanacak yetimlere infak ediniz...
Darülacezeye infak ediniz.
Hayır için koşuşturun.
(Bunları bir önceki namazımda söylemiştim)
AĞLA MÜMİEN AĞLA iki kere iman etmen için ...
En son ne zaman ağladın SEN?
SANA SORUYORUM!
EN SON NE ZEMAN AĞLADIN SEN?
Ne zaman gözlerin ıslandı?
Gözlerin ıslanınca-biliyor musun- zararlı monitor ışınlarına bile süzgeç oluyor.
BİLSEYDİN ah bilseydin.
HEY SEN?
En son ne zaman ağladın?
Bebek iken mi?
Ya da filanca yakının öldü diye mi?
ALLAH için ağladın mı?
HEY SEN, sana söylüyorum.
"Benim bildiğimi bilseydiniz hep ağlardınız" kabilinden soruyorum!
Ağlamak için İLLA ki "Dabbet'ten-tabiri caizse/amiyane-GAZ mı bekliyorsun.
Gördüm seni!
Sen ağlıyorsun!
Saliha ağlıyorsun!
Saliha ????
Kaçıyorsun, hakkın var.
Sormamış olayım.
RABBİM BİLİR, GÖRÜR, İŞİTİR seni...
Dilerse de bildirir!
Hep mekanik-soğuk demir-gibi düşündüreceğimi mi sanıyordunuz?
Ben ağlatanın ta kendisiyim.
Ben duygu doluyum.
Duygu doluyum.
Duygu doluyum.
duyguluyum
Ben sanatçıyım
Ben Müttekiyim.
Tek göz istedim , Allah iki göz verdi, ikisi de korkusundan ağlamak için!
Vay canına, gözler ağlamaya da yarıyormuş!
Gözyaşlarım tuzlu!
Hayat denizlerden başladı.
DENİZLERE SUYUNU VE TUZUNU iade ediyorum.
Derya çağlıyor gözlerimde.
Cehennem derya (okyanus) karşısında nasıl sönmesin ki?
Rabbena!
SÖNDÜR CEHENNEMİ HANİF MÜSLÜMAN CANDAŞLARIM İÇİN!
Amin



Hans Von AIBERG

No comments:

Post a Comment