20100109

BEYİN / DİN NEDEN GELMİŞTİR?

<> BAKARA-her hangi bir ayetin hükmünü yürürlükten kaldırır ve unutursak, onun yerine daha hayırlısını getiririz. ALLAH'ın her şeye kadir olduğunu bilmezmisiniz ayetini açarmısınız efendim “DİN” Neden Gelmiştir (!?)
 
Tüm kitaplar zamanla bozulmuştur. Tahrif olmuştur, sonraki kitap onu tashih etmiştir. Bu komedi her kitap ve suhuf için (Mushafların tamamı için) süregelmiştir. Allah'ımızın orijinal ayetleri bozulmuştur. Ta ki EN SON KİTAP olan Kur'an'a kadar.
 
Artık tashih edilecek yeni bir kitap ve tashihat yapacak elçi gelmeyeceğine göre,
Kur'an SONSUZA KADAR korunmak durumundadır.
 
Ama her zaman olduğu gibi mezheb dayatmalarıyla ve Kur'an'a alternatif kitap olan Şeytan Hadisleriyle bu böyle devam edeCEK idi. Yani balık baştan kokmuştu.
 
<> 111-Gerçekten onların kıssalarında akıllılar için bir ibret vardır! Bu Ku'ran uydurulur bir söz değil, ancak kendi önündekinin tasdiki, herşeyin açıklayıcısı ve iman edecek topluluk için bir hidayet, bir rahmettir!
 
Allah'ımız nasıl ki Yusuf 111'de HADİSLERİ gizlice haber vermişse, aynı şey bu ayette de geçerli.
 
Bir kere komedi şu: Her mezhebde DEĞİŞİK mensuh-nesih var.
Sayısal olarak farklı: Hanefilikte 29, Şafii'likte 40 küsur gibi...
Yani canı isteyen alıp, bir ayeti diğeriyle ortadan kaldırabiliyordu.. Mesela KEÇİ recm ayetini yiyerek (Hanbeliliğe göre) zina edenlerin taşlanması ayetini NESHETMİŞTİ. Bu bir komedidir. Kur'an eksilebiliyor ve/veya mensuh-nesih olarak ÇOĞALTILABİLİYORDU. Tam bir karamizah!
 
Ayette diyor ki;
"Allah bir ayetin yerine bir diğerini getip koymazsa, o ayetin hükmü değişmez"
Yani önce ALLAH'ımızın bir ayeti kaldırmak için AYET GETİRMESİ gerekir.
Allah diyor ki "BEN HİÇ BİR AYET GETİRMEDİM"
Kur'an indirdiğim gibi aynıdır!
(Ancak doğa sistemlerinde mesela ölçülerde, örneğin çekim sabitinde veya zaman tensorunda uzayıp-kısalma olur. Bunlar dışında konuşacağız) Allah ÖLÇÜ'ler üzerine nekire koymuştur. (İbrahim atamız zamanında ay, 7 x 4 değil tam 31 günde peryodunu dolduruyordu) Ama tahkim edilmiş ayetlerin hiçbirinde ASLA ve asla NESH (edilen ve yerine getirilen) hiçbir şey yoktur.
 
Öyle olsaydı,
1. Kur'an eksik-fazla ve tastamam kaous doğardı.
2. Allah'ımızın "Deneyip, yanılması ya da unutması gibi" bir iftira doğardı.
<> Sura 16 - Biz bir ayeti, bir (baska) ayetin yeriyle degistirdigimiz zaman, -Allah neyi indirdigini daha iyi bilir.- "Sen yalnizca iftira edicisin" dediler. Hayir, onlarin çogu bilmezler.
 
Bu ayet ÖNCEKİ ümmetler içindir. Tevrat-Zebur-İncil böyle helak edildi. Bizimle ilgisi yok. Bizimle ilgili olan BAKARA suresinde candaşımızın yazdığı... Bu ayetin başını da yazabilir misiniz?
 
<> nerden biliyoruz? Sura 100 - Onun zorlayici-gücü ancak onu veli edinenlerle, onunla O'na (Allah'a) ortak kosanlar üzerindedir.

Gördüğünüz gibi RESULULLAH ile ilgili değil! GENELLENMİŞ bir ayet! Yani ayet Resulullah'ı muhatap alarak "Kul/de ki ve ente/sen...." demiyor. Üstelik 100 ayette VELİ kelimesi bir daha ESASLI açılmış. Allah'tan başka bizim VELİ diye ittihaz ettiklerimizin tamamı ŞİRK koşmak diye ilan edilmiş.
 
<> yani boyle demediig butun ayetler bize hitap etmiyor mu?
 
Hayır, Mesela diyor ki Allah Resulullah'a, "SEN de ATAN İbrahim gibi HANİF dininden OL!" dikkat burada SEN diyor ve Resulullah'a hitab ediyor ama, İBRAHİM'İN HANİF DİNİ a s ı l o l a n ! Kur'an'ı böyle düşünmeye çalış.
 
Çünkü Kur'an bilgisinin metodolojimizin TASTAMAM KUSURSUZ olması halinde ben bunları ayrıntıyla yazabilirim. Yani candaşımın bu konuda teoloji bilgisinin tamam olması gerekiyor.
 
<> 16/123-Sonra da sana: "Hakperest (hanif) olarak İbrahim'in dinine tabi ol! O, hiçbir zaman Allah'a ortak koşanlardan olmadı." diye vahyettik.

Resulullah'ın HANİF olup olmadığını tartışmaya açar bu ayet! Çünkü İSLAMİYET gelmiş... Yani SON NOKTA konmuş... Ama Allah'ımız son noktayı KOYMUYOR.
 
<> resul acaba bu ayete ragmen hanif olmadi mi, bu sacma, yani kesinlikle olmustur
<> 016.123](EM) Sonra da (ey Muhammed!) sana: "Hakk'a yönelen ve müşriklerden olmayan İbrahim'in dinine tabi ol" diye vahyettik.

Müslümanlığı aş-geç-ATAN İBRAHİM'in dininden ol, Hanif-protastant ol" diyor.
İslamiyetle YETİNDİRMİYOR!
İslamiyet yani RESULULLAH'a gelen DİN
SON DİN DEĞİL,
dikkat ediniz,
unutulmuş/ileride hatırlatılacak ASIL DİNDEN söz ediliyor.
Candaş, saçma olan yeri inceleyebiliriz.
Ben neresinin saçma olduğunu kayıtta bulamadım.
<> sacma olan ayetler degil, resulun bu ayete ragmen hanif olmamasi bence
Bu sorunun yanıtı "Makamı Mahmudiye" şifresinde...
Böyle bir ayet var: BELKİ'li bir ayet! (Umulur ki diye....) Onu yazarsanız, Resulullah'ın da tuzunun kuru olmadığını göreceksiniz. Makamı Mahmut!
 
<> 17/79 - Gecenin bir kısmında da sadece sana mahsus bir nafile olmak üzere uykudan kalk, Kur'ân ile teheccüd namazı kıl, Rabbinin seni bir makam-ı mahmuda (şefaat makamına) göndermesi kesindir.

HAMD makamı!
Vakıa suresine Cennet iki bölümlüdür:
SİDRETÜL MÜNTEHA'daki cennet ve bunun üstündeki NAİM (Sabıkun) cenneti ya da Mukarrebun=ARŞ'a yaklaştırılıp komşu edilen ÜST cennet.
Üstteki Cennet'e CEBRAİL bile gidememektedir.
Çünkü Sidre, Tüm mekanların bittiği (Varlık mekanda yaşar) bir yerdir.
 
Bir nokta içinde yaşayamazsınız!
En boy yükseklik gerekir!
Bunun üzerindeki Cennet (Naim) ise ARŞ'a komşudur. Burada Makamı İbrahim vardır ve Allah dostunu EN yakın noktaya koymuştur.
 
Ama Sidre'deki mekanın bittiği Cennetin doruğu yani Yukarı çıkabilen tek KAPI ise MAKAMI MAHMUD (Hamd Makamı)dır.
OLA ki/Olasılıkla/Muhtemelen/Umulur ki/ sen bu MAKAMI MAHMUD'a gidip, bir YUKARI çıkabilirsin...
Ayet bunu ima ediyor. Ben Resulullah'ı "Elçiler arasında üstünlük yok derken"
veya "Misak elçisi DEĞİLDİR derken veya HANİFler için tescil edilmemiştir derken
ALÇALTMIYORUM! Tam tersine Allah'tan sonra efendimize EMANET hissediyorum kendimi... Ben kendi fikirlerimi değil AYETLERİ yazdım. İşte siz de yazdınız ve okudunuz. Yani SAÇMALAMADIM! Ayeti AYNEN yazdım.
 
<> size saçmaladınız demedim, sadece hanif ol demesine karşın Allah'ın, resulun hanif olmaması saçmadır dedim

Ayetin MEALİ yanlış verilmiş. O öyle değil.
Dostlar barış gezegeninde yaşıyoruz. Sakin olalım ve baştan tartışalım. Çünkü mutmainsiz HANİF olmaz. Eski öğretileri ve söylemleri de öküz gibi kabul eden protestlik de olmaz. Onun için, biz konuyu baştan ve sırayla alalım. Allah ve melekleri bile "Yeryüzünde yeni bir fesad mı yaratacaksın?" diye tartıştılar.
 
<> Allah diyecegini demis zaten, resulu icin ne demesi gerektigini soylemis
Ayetinizin Meali KASITLI yanlıştı!
<> herhalde konu hala anlasilmadi.. bir iletisimsizlik var kanimca
Pekiyi baştan bir daha sorarsanız konuyu yeniden toplarız.
<> ben demisim ki, resul acaba bu ayete ragmen hanif olmadi mi, bu sacma
Tamam buna yanıt verelim:
Resulullah efendimiz HANİF olsaydı/kesinlik kazansaydı "Ala" (Umulur ki, ola ki" diye muğlak bir nekire konmazdı. Yani sen HANİFSİN denirdi ve nokta konurdu. En azından SON AYETTE bunu yazar ve Allah Kur'an'ı bitirirdi.
 
Şimdi son ayeti yazmanızı rica edeceğim. Orada HANİF kelimesi yok "İSLAM" kelimesi/müslümanlık dini var. (Son ayet, Maide-3 içindedir.)
 
<> Bugün kâfirler, dininize karşı ümitsizliğe düşmüşlerdir. Onlardan korkmayın, benden korkun. Bugün dininizi kemale erdirdim, size nimetimi tamamladım. Size din olarak İslâmı beğendim

Size din olarak İslâmı beğendim
Bakınız Resulullah'a söylenen son söz:
İçinde HANİF yok İSLAM var!
Tıpkı Ali İmran 102 gibi
<> 102. Ey iman edenler! Allah'tan, kendisinden korkmaya yaraşır biçimde korkun. Müslümanlar olmanın/Allah'a teslim olmanın dışında bir hal üzere sakın can vermeyin.

İman edenlerin dini İSLAMDIR ama iki kez iman edenlerin dini... ?????
<> "ya eyühellezine amenu amenu billah.."
<> Ey İMAN edenler (bir daha) İMAN edin !
Dikkat edin iki kez Amenu Amenu diyorum. İki kez iman! Ve İkra bismi rabbike....İkra ayetini hatırlayınız. İki kere OKU'mak var.
 

 
Hans Von AIBERG

No comments:

Post a Comment