20100109

BEYİN / SONSÖZ

Ben bu küçük adamların yerinde olsam vallahi bu chatleri nefesimi tutup bir solukta hayretle okurdum ve imanım artardı, bilgim de... Allah bir nimet olarak ayetlerini açıklayıcı,.
 
İbrahim dinini yeniden canlandırıcı bir ALAMET gönderdi. Vurun şunu yerden yere! Hani bir özdeyiş vardı. KÜÇÜK insanlar, ORTA insanlar ve Büyük insanlar.
Bunlarin uğraşlarına göre büyüklükleri ortaya çıkıyor. Büyük beyinler FİKİRLERİ tartışır. Hep biz geçmişimizde küçük beyinlerin uğraş konusu olduk. AMGüven gibi...
 
Neyi tartışıyor BENİ, çünkü küçük beyin/balık kadar sinek kadar bir beyni var, sığası bu, doğası bu! Bizler Orta beyni de aşmışız (Aktüaliteyi magazini keyf olsun diye yapıyoruz, bu sbizde bir tutku veya kapasite sorunu değil)
 
Biz fikirleri tartışıyoruz.
Bu fikirler neyin nesi?
ALLAH'ın fikirleri>>>Çünkü KUR'AN!
Ne kendi aramızda ne Allah ile tartışmıyoruz.
Biz şunu yapıyoruz:
MUTMAİN kılıyoruz insanı
mutmain olana kadar SORUYORUZ
ta ki "Tamam tatmin oldum" desin!
O halde biz en büyük beyiniz!
İbrahim atamızın o BEYNİ gibi
Tatminliği arıyoruz.
İşte HANİF her zaman BÜYÜK BEYİNDİR
Allahını seven söylesin,
TATMİN etmeden sizi bir kenarda hiç bıraktım mı?
Sordunuz anında yanıt aldınız.
"Yarın yazayım, durun araştırayım" veya saçmalama yaptım mı?
Anında görüntü ve illa ki AYETLERLE hemen orada var olmadım mı?
<> HER ZAMAN SÖYLERİM SİZ BİR NİMETSİNİZ.
Ve sizlere "Mutmain oldunuz mu" diye sordum
"Olmadım" diyenler pek çoktu.
Ama sonuna kadar mutmainlik yaptğım ve hemen herkes, en müşkülpesent ve skeptik olanlarınız bile "Evet vallahi tatmin oldum" demeden bırakmadım.
Doğru mu?
<> Onlar küçüldükçe BİZ büyüyoruz(KURAN BİZE YETER)Çünki biz Hanifiz

Ben kur'an eriyim
ve işim İbrahim atamızdan daha zor.
Çünkü onu mutmain eden BİZZAT ALLAH idi
o Anlattı, oldurdu ve İbrahim atamız mutmain oldu!
İyi de ben bunu ALLAH olmadan yapmaya çalışıyorum.
Yani Allah'ımız bana gökten birşeyler vermiyor
veya şu dört kuşu kes karıştır dört tepeye koy çağır gelecek demiyor
Allah bize bir tek şekilde GÖRÜNÜYOR>>>Onun kelamı olan KUR'AN!
evet Kur'an ile bunun için MUTMAİN oluyoruz.
 
Yazdığım herşey sadece Kur'an'dandır. Nefsimden bir şey söylersem onu KESİNLİKLE belirtirim ve "Ardına takılmayın" derim. Sağlam karakter de budur zaten.
 
Evliya masalları yaratanlar bizleri ayetler dışına çıkarıp katletmediler mi?
Beyin kıyımı yaşadık, beyin kanallarının temizlenmesinin tersine BARSAKLARI TEMİZLEMEK için HANİF islam tek çaredir. Çünkü İSLAM kelimesi yetmiyor, kabızlık yapıyor. Ben Usame 1000 Ladin ile Ebu Süfyan ile AYNI KABIZLIĞI YAŞAYAMAM
 
BİZE GEREKLİ OLAN
H A N İ F
İ S L A M
denen YENİ BİR DİN
 
 
Hans Von AIBERG

No comments:

Post a Comment