20100109

BEYİN / TELEPATİ

<> Bu konuda Gurdjieff in bilgilerinden yararlanabilirmiyiz?
 
Gurdjieff gelecegin insanidir. Onun yetenekleri akademiktir. Sadece o degil daha alti TiMessenger daha var. Messing, Hanusen, Haushoffer vb.yi bilmeniz yeterlidir. (Digerleri daha az önemli insanlar.) Biri hariç. Tesla telepatisyenligin "Makinesini" bile icad edecek kadar ilginç biri...
 
Beyin dalgalari amplifike olur mu? Evet olur. Beyin dalgalari Elektrodlarla enerjiye çevrilebildigi gibi (Özellikle Delta dalgalari) bunun tersine de yeniden düsünceye çevrilebilir diyor Tesla TV vericisi de ayni yolla çalisiyor.
 
Amplifikasyon yükseltmek demek. Amplifike etmek de o verileri yükseltgeçten geçirmek demek. Mesela ses amplifikatörleri ya da müzik aleti amplifikatörleri bu isi yapar.
 
Stüdyodaki görüntü bilgileri elektromagnetik dalgalara çevrilerek aliciya iletiliyor.
Oradan da yeniden "Elektronlara" çevrilerek görüntüyü eve getirebiliyoruz.
Düsünce-enerji-düsünce de böyle bir üçleme olabilir diyor Tesla... Montauk project bile böyle bir sey...
 
<> Gurdjieff'in ogretisine gore bu yetenekler disiplinli bir egitimle zaten kendiliginden uyaniyor. Hatta karsimizdaki kisinin hangi duyguda oldugunu gorme yetiside...

Ama gurdjieff tam bir majisyen...
Yani sihirbaz gibi bir adam.
 
<> Ouspensky bir kitabinda onun kilometrelerce uzaktayken bir aksam grub calismasina bir anda geldigini yaziyor.
 
Evet bu adam Yani Gurdjieff çok ileri teknolojiler kullaniyor. Bu yüzden o teknolojileri sihirden ayirt edemiyoruz. Ama simdi "Yer-uydu-yer" metoduyla iki kisi konusabiliyor. Bireysel olarak da bir gemi gibi insan "isinlanabiliyor"
 
Çünkü büyük elektrik yükleri (Örnegin yüz milyar volt) insani öldürmüyor,
uzay-zamaninini yürütüyor ve yer degistiriyor. Insan bir yerden ötekine bu elektromagnetik asiri birikim ile (Magnetizma Tünel sürecidir) uzayda bir kurtçuk deliginden yürüyor. Gurdjieff gibi insaüstü insanlar bu isleri yapabiliyor. Aslinda tüm mavram kargasalarinin adini verdim.
 
Yani biyolojik radyo=Toplu tepatisyon
Gezici durugörü=Gurdjieff'in toplantiya gelmesi gibi..
Bastan itibaren okursaniz, aslinda mekanizma çok basit.. Insanoglunun kendisi bir BERMUDA'li ya da PHILADELPHIALI gibi uzay-zamanda yürüyor/isinlaniyorsa
bu ise "PSISIK YETENEK" deniyor.
 
<> peki gurdjieff ogretisi ve beyin gelistirme derslerini nerden bulabilecegiz?
Bunlar nerede ögretilir, var midir bilen ögreten ben bilemeyecegim. Yani Gurdjieff ile ilgili ya da ögretisiyle ilgili yetistirme yerlerinin sorusunun muhatabi ben degilim. Çünkü bilmiyorum gerçekten... Ben sadece "Mekanizmayi" biliyorum.
 
Yani kollektif bilinç alti, bellegin gizli devamliligi su sekilde çalisir diyebilirim ama,
bunun ötesinde "Bu isi ben yaparim ya da yapan filancayi taniyorum" diyemem, o bakimdan sorunun muhatabi ben degilim.  (Kelin melhemi olsa basina bürermis ;=)) keske böyle seyleri yapabilseydim....)
 
Hans Von AIBERG

No comments:

Post a Comment