20100109

CENNET&CEHENNEM / ÇOCUK

Küçük, baba ve annesine "Kevser" verecek. Annemi babamı benden ayırdın, ben sabiiyim Allah'ım seni sadece Kalu Bela'dan tanıyorum. Ben senden (Allah'tan) Razı olmam, çünkü sabiiyim ve Allah'tan alacağım var. Ben ebeveynlerimi almadan beni PEŞİN ve GÜNAHSIZ
H E M E N götürdüğün cennetine (Şimdiki yeri) Ebeveynlerimi almadan gitmem...

Hem de bir günlük BEBEK ağlayışıyla ağlayacak/Ağladı... Ama siz ağlamayın... Müslümanın çocuğu şehiddir. Mesut'tur mesudedir. Allah'ın kuşkusuz b i l d i ğ i bir HAYIR VAR.

Minik, hiç farkında olmadan Annesinin RAHİM'inde yaşıyor/yaşayacak ve ER RAHİM olan ALLAH'IN bebeği oldu o ... Allah zalim değildir, Anne ve babalarımızdan çok daha RAHMAN(baba) ve AŞIRI RAHİM (Anne)dir.

Onu Allah'a teslim ettiniz. Allah'a nasıl ki borç vererek has-hanif kulu olursanız. Rahman ve Rahim Allah'a çocuğunuzu ÖDÜNÇ vererek HAYY olan Allah'ı İHYA ettiniz. Allah yetimleri çok sever. Mes'ude DİRİ asıl ölü biziz...

Ve sorgusuz CENNETİN HURİSİ O ŞİMDİ... Allah Mes'ude'nin birini alır ötekini verir... Allah'tan İS-TE-Yİ-NİZ! Allah istenilmek için var etmedi mi bizi?

Merak etmeyiniz, o kozmik zamandaki ŞİMDİ Mes'ude 16 yaşında ve sizlere gülümsüyor. Bir tek günde Cennet kadınları gibi 16 yaşına geldi. Bunları ben kendiliğimden yazmıyorum
YAZDIRANA BAKIN! O sizin Rahim Allah'ımızdan başkası değildir. O dilemezse yaprak kıpırdamaz.

Mes'ude şimdi 16 yaşında... Artık koskoca yetişkin bir kızınız var ve hasretle sizi bekliyor. Hepimizin gideceği yerde... Bu yazdıklarımda Kur'an'dan idi. Kendimden hiç bir şey söylemedim

Sizinle Kur'an aracılığıyla 16 yaşında Cennet mekan Şehide kızınız konuştu. Allah hoşnuttur İnşa... Ve 16 yaşındaki kızınızla E B E D İ Y E N birlikte olacaksınız. Onyüzkatrilyon milyon yıl kadar ....

Hans Von AIBERG

No comments:

Post a Comment