20100108

HIZIR / ÖNSÖZ

Bataklıkta bir tıkalı kamıştım
Ruhuma Üflemişti de yıkanmıştım
Yaratan oldurdu, elçisi buldurdu
Bir gün geldi bataklık kurudu
Bir ölü kamıştım Hızır yetişti,
Bedenimde delikler açtı-biçti
Yonttu beni "SAZ" ol sanat eyle
İlahi Bilimi kendine kanat eyle
Dün Ben ne'yim sazlar arasında ?
Bugün ben NEY'im SAZLAR arasında...
Dedem Korkut'a mail oldum manevi
Yesevi ile coştu ruhumun canevi
Yunus dize dizdi, Mevlana besteledi.
Bayram'a Ahi ol diye Rabbim üsteledi
Bektaş'a semah çalan meşk bendim
Halit ile Bağdat'taki aşk bendim.
Bendeki ilahi müttekilikten ürktüm
Artık ben dünyalı değildim:"Türktüm"
Korkut,Yesevi,Taptuk Şems kadar TURAN
Dinim Hanif; İLMİM SANATIM ise KUR'AN
Hans der ki Kitabı bilim ile okuyalım
Kardeşliği barışçıl Sevgiyle dokuyalım
 
Hans Von AIBERG

No comments:

Post a Comment