20100109

CENNET&CEHENNEM / ALİM

Eğer Alim olmuşsam iki ihtimal var. ORTASI yok!!!!

1. Ya Sabukun'a
2. Ya Sekar'a..

Sekar Cehennem altı bir cehennem
Sabıkun Cennet üstü bir Cennet..

Alim olmaya niyetlenenin ORTASI yok.
"ÜÇ SINIF OLDUĞUMUZDA"
Alim ya ÜST sınıfa gider
Ya da dördüncü sınıfa (SEKAR'a)

Onun için ben riskliyim. Rizikoluyum. Benim yanımda değil, Hz. İbrahim'in makamı yanında olun. Orada randevulaşalım... UMULUR ki, Alim olurum...

Biz İbrahim'in MİLLETİNDENİZ. Elbette Mutmain olacağız ya da olmayacağız. Ben bir MUALLİM'İm. Ben Cehenneme de gidebilirim. Benim peşimden değil, İLMİN yani CENNET ÜSTÜ CENNET'İn peşinden gideceksiniz. Adres orası. ORADA BULUŞMAYA ÇALIŞALIM diyorum.

Ama yerim Cehennem ise (Ki asla Cehennem uzak değildir)

<> Alim cehenneme gider mi hocam??

Evet Alim'in HATASI çok büyüktür. SEKAR diye Cehennem-altında cehenneme gider.. Cehennem ya da Cahim.
Şu demektir: Cahilin C'si, Hannas'ın H harfi ve Merdut'un M'si diri.


Hans Von AIBERG

No comments:

Post a Comment