20100109

CENNET&CEHENNEM / ŞEFAAT

Resulullah ASLA BİZE ŞEFAAT etmeyecektir.

ALLAH ve DİLEDİKLERİ (Daha önce örneksemiştim. En küçük sevabı olan bile Cennet'e girebilir.) dışında HİÇBİR KİMSE birbirine şefaat edemez.

VE HİÇ BİR PEYGAMBER ötekinden üstün değildir. Kimi kimden üstün tutarsanız, DERHAL DİNDEN ÇIKARSINIZ!

Hepsi eşittir! Kur'an'da HİÇ adı geçmeyen yüzbinlerle peygamber bile İSA, İBRAHİM, İDRİS, RESULULLAH ile eşittir. Musa asla Eyyub'dan; Nuh asla Yunus'dan üstün değillerdir-veya tersi-

Kur'an'ın HİÇBİR YERİNDE, "HABİBULLAH" kelimesi geçmez. İsa ve Ezra (Üzeyr) ne kadar Allah'ın oğlu ise, Resulullah da o kadar Allah'ın sevgilisidir. (!)

Allah'ımızın adını EN AZ verdiği elçisi Hz. Muhammed (Selatüs selam vesselam)efendimizdir. Kur'an'da adı en çok geçen ise MUSA'dır. Bu en sevilenin Musa olduğunu göstermeyeceği gibi, CİN görmeden cinlerin de peygamberi olan Resulullah'ın Musa'dan üstün olduğunu açıklamaz.

Resuller arasında TAFDİL/üstünlük HARAM olarak Kur'an'da yasaklanmıştır.

Resulullah efendimiz insan ve cin ALEMLERİNE (we ma erselnake ille Rahmetilli alemin) RAHMET olarak gönderilmiştir. Bunun asla ve asla İbrahim'in Allah'ımızın TEK dostu olmasından ya da Nuh'un BEDDUA ederek, bütün dünyayı kilometrelerce su altında bırakmasından hiç bir üstünlüğü yoktur. İkisi ve 228 bini de eşittir.

Resulullah bize şefaat edemez. Çünkü:

1. Ben Sünneti Muhammed'denim dediğinizde ,

Resulullah "Ben sünnetullah'tanım, onu kim uydurdu?" diye size tokat atacaktır.

2. Ben İmamı Azamın mezhebindenim, size en yakınım derseniz,

"O da ne, benim mezhebim mi vardı ki, benim mezhebime en yakın oluverdiniz" diye sizi tekmeleyecektir.

3. Ben selavat getirdim şu kadar milyon kere.... derseniz, sizin yüzünüze tükürecektir:

"Bana selavatı NAMAZ arkasından getireceksiniz. Kaç vakit, kaç rekat namaz kıldınız. Beş vakit dediniz! Ben 40 rekat namaz mı emrettim? Ben 55 vakit namazla mı Mir'ac'dan geldim? " diyecektir.

4. Siz saçmalamaya devam edeceksiniz: "Ama şu Hadisleri mübarek kudsi sözleri söylediniz ya?.."
"BEN Mİ SÖYLEDİM? ŞAHİDİNİ getir!" diyecektir.

Müslim. Buhari, Hureyre der olacaksınız...

"BANA CEHENNEME ODUN OLMUŞ YALANCILARI MI ŞAHİT YAPTINIZ?" diyecektir.

5. Ama ben sünnet namazlarının hepsini kıldım! diyeceksiniz.

O ise, "İBRAHİM'den bu yana namaz AYNI KALDI, Sünnet namazı dediğiniz NEDİR?" diyecektir.
....
Şefaat ya Resulullah diyeceksiniz,

O ise, "BEN BUGÜN ALLAH ŞEFAATİNE MUHTACIM, Ben Allah mıyım ki, şefaat yetkim olsun, İYİLERİNİZ BANA SALATÜSSELAM GETİRİP ŞEFAAT ETSİNLER!" buyuracaktır.

Resulullah UMULUR ki, atası İbrahim gibi HANİF olur. (Bunun için çok dua edelim, Allah ve melekleri gibi ÇOK dua edelim dostlar.)

SON SÖZ SÖYLENENE KADAR, Resulullah Sadece Mahmudiye denen üst ve alt cennetin tam TEĞETİNDE bekleyecektir.

Dua edelim ki, efendimizin MAHMUDİYE(asansör, mobile kat, mobile makamı) yükselsin.

Allah dileseydi, Tüm peygamberleri İsmail soyundan çıkarırdı. Ama bir tek RESULULLAH'ı çıkardı. Arapları aşağıladı biteviye... Allah'ımızın ARAPLARLA bir işi yok, bu artık iyice belli oldu.

Resulullah bizim dualarımıza ve BEN HANS'ın da tırnağına kurban olduğum EFENDİM resulullah'ın duasına ihtiyacı var.

En makbul din HANİFLİK ise En makbul DUA da HANİFLERDEN gelir.
Düz mantık budur.
Rabbi Zıdni ilmi!
(agenda)

İki parça halinde (Sanal olan ile dört parça halinde) 4 x % 50 Arş'ın dört direğidir. Arş'ın en dibinde ise Levhi Mahfuz bulunur.

Arş yedi tabakadır ve bu haliyle bir DVD gibi üstüste ve çok boyutlu olarak kayıt sistemidir
Levhi Mahfuz bunun İKİ boyutlu olanıdır. (Disk yüzeyi gibi) Kürsü ise bu RAKİM yüzeyin Stereo ya da Holografik üç boyutlusudur.

<> 79- Gecenin bir kısmında da sadece sana mahsus bir nafile olmak üzere uykudan kalk, Kur'ân ile teheccüd namazı kıl, Rabbinin seni bir makam-ı mahmuda(şefaat makamına) göndermesi kesindir.
<> İsrâ/79 "~asâ inne yeb~aseke Rabbüke maqâmen mahmûden"

Gördünüz mü: Orada UMULUR Kİ diyor. Makamı Mahmud'a yükseltilirsin. Ama vaad etmiyor Allah. Üstelik Makamı Mahmud Sabıkun (Naim) da değil Adn içinde (Aden, Eden vb.)

<> 80- (Ey Muhammed!) De ki: "Rabbim! Beni, takdir ettiğin yere gönül rahatlığı ve huzur içinde koy ve çıkacağım yerden de dürüstlükle ve selametle çıkmamı sağla. Bana katından yardım edici bir kuvvet ver."

Evet benim söylediklerim ile bu son yazdığını bir birleştiriver. Resulullah şefaat arıyor. Resulullah Makamı Mahmud'a razı Yani firdevs ve Aden gibi cennetlere razı...

Sabıkun'dan HABERSİZ gibi davranıyor. Oysa Allah onu uyarıyor "Atan İbrahim'in dininden ol" diye Makamı İbrahim'i teklif ediyor Allah resulüne.

Ama Resul HABERSİZ GİBİ. Bir alt kattaki Cennetin en yüksek yerini istiyor. Hızır Musa'yı katillikten kurtardı. O günahsız bir peygamber oldu... Resulullah'ı yüksek makamdan men eden şey Abese suresidir.

"Allah'tan başka SİZLE K İ M şefaat edecektir?"
"Haydi bakalım getirin o şefattçilerinizi de şefaat etsinler!"

gibi ayetlerden ALLAH'IN adının Şifacı olduğunu ve eylemin adının da Şefaat olduğunu anlıyoruz.

<> Zümer 44: De ki: "Şefaat, tümden Allah'ındır". ...

Allah kimine baştan ŞEFAAT ETMİŞTİR. (İbrahim, İdris vb.) Kiminde de şifacılığını ortaya çıkarmıştır: (Hz. İsa'nın şifacılığı, Lûkman vb.)

Onlar dışında ALLAH'TAN BAŞKA HİÇ KİMSE şefaat edemez. Yani Allah bazılarına BAŞTAN şefaat etmiştir. İdris mesela... Sorgusuz Cennetine gitmiş, ve HURİ olarak benliğine dönmüştür.

Onlar (ve huriler ) asla yargılanıp cehenneme gitmezler. Allah ne fikir değiştirir ne de vaadinden döner! (Mahvolurduk o zaman)

Bu cevap yeterli mi Şefaat için ????

Resulullah efendimiz bizim DUAMIZA MUHTAÇ... Allah ve melekleri O'na DUA ediyorlar... Ey iman edenler siz de edin...

EDİN Kİ benim RESULÜM, kurban olduğum resulullah SABIKUN&A GİTSİN!

<> Şüphesiz, Allah ve melekleri Peygambere salat ederler. Ey iman edenler, siz de ona salat edin ve tam bir teslimiyetle ona selam verin. (AHZAB /56)

Dua edin. Çok dua edin. O'na kesintisiz (Süregen, dualarımızla ebedi devam eden) ecir var. Resulullah dualarımıza muhtaç. (elbette bizler de)

Namaz kılın ve Resulullah'a "Salat+selam" deyin... Eğer Rabbimiz bunu SELAM+SELAM haline çevirirse... İşte O da Sabıkun'a İTHAL olacaktır. Mahmudiye Sabıkun ile Cennet'in teğet noktasıdır.

Resulullah'a maun namazlar ve dilde göstermelik salatüsselam VIZGELİR. Allah onları tersler... Milyarları tersliyor...

Resulullah HANİF MİLLETİN DUASINA
m u h t a ç
SİZİN DUANIZA MUHTAÇ
Sizin buzlarınızdan ona giden TEMENNİYE muhtaç
Resulullah ŞEFAATE muhtaç

Bunu idrak edin. Resulullah'ı EN İYİ YERE sadece HANİFLERİN DUASI getirir. Kuru kalabalık on milyar (ölenler de dahil) müslümanın duası değil.

Hanif NAMAZ kılmalı... KILIN! Niyet edin sureyi okuyun kadei ahirede (iki rekat sonunda) zammı sureyi okuyun. Selam ve selam deyin (sağa sola selam CENNET lafıdır) ve sonra elleriniz açın. Resullullah'a dua edin+ kendinize.

Namazı HERKESE öğretmeliyiz: Kur'an'daki namazı... İbrahim atamızın patentindeki ORİJİNAL namazı. Ayıklayın Emevi bidatlarını, atın tören laflarını, namazı bozan herşeyi atın...

İki rekat kılın ama TAM KILIN. O zaman Hanif'in duası kabul olur...

RESULLULAH ŞEFAAT BEKLİYOR.. Yani zannettiğimizin/öğretilenlerin TERSİ... Zaten ben ters bir adamım...


Hans Von AIBERG

No comments:

Post a Comment