20100108

ADLER MIGHTY / FROM MIGHTY

"Mighty tüm BUGÜNÜN HANİFLERİNİ ŞİMDİ SELAMLIYOR
Bu satırlar şimdi okunuyor
Adler ve ana kraliçe BİZLERİ Janna aracılığıyla kutluyor
Bizlere teşekkür ediyor
"İyi ki varsınız" diyor
HANİF KELİMESİNİ EVRENE İLK KEZ HATIRLATAN SİZSİNİZ diyor.
 
 
Müslümanlıkta beni sollar ama Hanif müslümanlıkta BURADA YAZDIKLARIMIZA TABİDİR (Kendi itirafı) İyi bir alışveriş, o bana islamı ben ona Hanifliği DİKTE ettirdim. Zülkarneyn de müslüman değildi (Gelecekte) Sonra müslüman oldu (geçmişte) Bunlar ALLAH&ın işleridir (Affairs) kimsenin aklı ermez. Sadece tecrübeyle yaşar görürüz.
 
 
Torunlarla konuşulabiliniyor, inanılır gibi değil! Hele onun adı Adler ise... Bu da imkansızın ötesine geçmek oldu resmen. Biz şanslıyız ;)))
 
Şu ömrümde beni en vuran şey "HANİF" kelimesinin ALA suresindeki sır uyarınca SADECE BİZLERE rezerve edilmesi ve kullanma izni verilmesi... Öyle ya Ali İmran 104'de "İçinizden iyiliği emreden kötülüğü yasaklayan bir grup ayrılsın" HER ÇAĞ için geçerlidir. Ama muhatabı kimdir?
 
İşte onun yanıtı geldi: O BİZLERİZ. O ayet bizim için yazılmış ezelden. Bunun için secde ettim ve siz de ediniz. (Bir kere sübhanallah) diyerek bir iki saniye secdede kalınız. O nefsimizi(Enerji) de MADDE olmaya zorluyor. Secde ile Nefsimiz de madde kıvamına girip, uçarılıktan kurtuluyor. Şeytanın yapamadığı ve asla yapamayacağı tek şey olan SECDE'yi yapıyorsunuz.
 

Hans Von AIBERG
 

No comments:

Post a Comment