20100108

HIZIR / SONUÇ

Borges diyor ki:
 
"Andolsun DÖNÜŞLÜ GÖĞE... insan BİR DAHA YARATILMAYA KADİRDİR"
(Tarık Suresi)
 
Öldükten sonra yeniden YARATILMAK değil. Kıyametten sonra değil. EVREN ÖMRÜ İÇİNDE Y E N İ D E N D O Ğ M A K, DÖNÜŞLÜ GÖK???
"GERİ İADE EDEN... GERİYE GİDEN RETORİK ZAMAN"
 
Musa da Zamanda geriye gitmişti. Hızır ile birlikte... Geriye gidince Öldürdüğü adama rastladı. Ölmemişti. Allah dilerse, kusurlarımızı ya affeder (Ğafur, Afivv Tevvab) Dilerse de Musa öyküsündeki gibi ZAMANDA RETORİAL olarak O SUÇU HİÇ İŞLENMEMİŞ yapar.
 
Tüm peygamberlerin İSMET(Günahsızlık) AYRICALIKLARI işte buradan geliyor. Musa adam öldürdü katildir ama... Musa Hızır ile geriye gitti. Musa'nın öldüreceği insanı HIAZIR öldürdü... Hızır öldürünce MUSA o çocuğu-yetişkin halinde-öldürmeye gerek kalmadı...
 
Bu Allah'ımızın S E T A R isminin ta kendisidir. ÖRTÜCÜ anlamında, ya da SİLİCİ anlamında. Bu güzel isim Esmaül Hüsna 99'unda yok Ama Kur'an'da var...
 
Hanif adı 1400 küsur yıl boyunca evrende E N A Z B İ L İ N E N kavramdır. Resulullah bile bilmiyordu... Ta ki 3:114 tecelli edene kadar meçhulde kaldı bu kavram... Malumda olan ise Sophianism idi... Süfyanilik...
 
Artık biz bu sırrı size AŞİKAR ETTİK. Artık HANİFLİĞİ BİLİYORUZ. Anlıyoruz. Öyle değil mi?
 
> Mehdi-İsa-Hızır üçlüsü gelip işlerini tamamladıktan sonra kurulacak olan düzen daha sonra Kıyamet'e doğru neden bozulacak?
 
Bu ilginç sorunun bir tek yanıtı var ve şöyle: ""minel cinneti ven NAS"
Çünkü İsa şeytanı (İblisi) öldürecek. İblis'in tüm yaşamı bitecek ve mirası İNSANLARIN ŞEYTAN OLMASI ile son bulacak. Öyle ki bir tek kişi bile Allah'ı anmaz olacak...
 
> Zamanın tekrar ertelenme ihtimali var mı?
 
Elbette, zaman HER ZAMAN ertelenir: "Dilediğimizin ömrünü uzatıyoruz görmüyorlar mı?" ayeti gereği ve bu ayete TAM riayet için: "Bir kavim kendini düzeltmezse Allah da o kavmi düzeltmez" "Yerine yenisini getirir"
 
Ama The end=Kıyamet demek; yerine "CENNET KAVİMLERİ" gelecek demektir. Yani yaşlı dünyanın işi bitmiş olacaktır.
 
> 2600 den sonraya da ertelenir mi acaba?
 
2600 Evren sıcaklığının mutlak soğuğa çok yakın olduğu bir tarih.
 
> Bize düşen hanif kampın sce lerinin yoluna düşmek ve onların gösterdiği hedefte kilitlenmek
 
Tennessee'lerin yolunu gösteren de Kur'an'dır. Kur'an'a kilitlenin. Bize bile itibar etmeyin. Biz bile yalın bir etiketle ALLAH'IN kuluyuz. (Abdullah)
 
 
Kur'an=NORMAL OLMAYAN KİTAPTIR
 
HANİF=NORMAL OLMAYAN MÜSLÜMANDIR
 
Siz NORMALÜSTÜ, OLAĞANÜSTÜ olmaya soyunmuş HANİFLERSİNİZ.
 
Bedeli var: Hızır sizi bulacak. Onu görmek bile normal değildir. Bir salisede TAHT geliyor, Sebe'den Filistin'e. Bu normal midir? Hızır getiriyor. İbrahim mutmain olsun diye 4 kuş öldürtüyor Rabbimiz Ve 4 dağa koyuyor, o ölü kuşları çağırınca geliyorlar. Bu normal midir? Musa da öyle, kesilen bir sığırın etini bir ölüye çalıyor, ölü canlanıyor. Bunlar normal midir? 
 
Hızır alimdir azarlar. İyi de ben Hızır değilim! Geleni gideni azarlayamam. (Azarlamayı hiç beceremedim.) Ben kimim de azarlayacağım? Bir kere bu bizim İMECE/eşitlik ilkemize aykırı. Ben bir katılımcıyım.
 
Hızır (Mono-Karn) ve bizler (Stereo-karn+eyn) hiçbir şeyi keyfimizden yapmayız. Biz artık kendi nefsimize sahip değiliz. Özel yaşam dahil, tüm otonomilerimiz kaldırılmıştır. (Allah korkusundan başka hiç bir şey benim ÖZGÜRLÜĞÜME dokunamazdı zaten...) Ama o tek KORKU onu da elimden aldı. Ben artık özgür değilim. İstifa edemem, başımı alıp gidemem.
 
HRİSTİYANLAR MÜSLÜMAN OLMAYA AÇLAR!
 
Onlara doğru Kur'an verilirse AKIN AKIN müslüman olacaklardır. Allah üzerine yemin ediyorum ki, taliban, Vahhabi, molla, şu-bu eğer adam gibi Kur'an tefsiri yapsalardı batı alemi deli gibi müslüman olurdu. Koşardı.
 
İlim denen aklın iknası var ya onun adı "Ya eyyühelleziyne amenu, amenu bsillah"
 
İKİ KEZ İMAN=İLİMDİR
 
Batılı genç HAZIR adam gibi KUR'AN istiyorlar. Herşeyi madem batıdan alıyoruz. Onlar müslüman olsun ki belki BİZİMKİLER de onların müslümanlığını alır ve Taliban usame 1000ladin olmaktan kurtuluruz.
 
Sevgideğerler,
 
Bu Kur'an insanlık tarihinde İLK ve TEK olacaktır. Eşi benzeri olmayacaktır. Buna kalben inanıyorum ve GELECEK de buna inanıyor. Ve bu mealle ilgili MİLLENİUM sipariş edildi ve bekleniyor. Bunun için bu satırlar yazıldı.
 
Siz ve gelecek AYNI ANDA OKUYORSUNUZ. Bildiğimi bilseydiniz, sırtınız ürperirdi. AYNI ANDA BİRLİKTE OKUYORSUNUZ!!!!!
 
Yazdığım için TARİH etkileniyor ve AYNI ANDA beraber okuyorsunuz. Görüyorum, Mehdi Resul okuyor. Ona tabi olan İnsan isa da okuyor. İkisinin okutmanı üçüncü müajisyen(Maitrea=Hızır dede) o da okutuyor.
 
Ve aynı anda oluyor bunlar, açık söylüyorum. Sizden sonra değil Sizinle beraber ilk olarak AYNI ANDA bu satırlar okunuyor. Çünkü yazılanlar TARİHİ değiştiriyor.
 
Artık Milenium başlatılmıştır. Biz başlatmadık. Mesela Hızır Sorumlu. Onun tabi Olduğu Rabbim başlattı. Başlatmasalardı????
 
Ben emir kuluyum. BAŞLATILMIŞ olana katılımcıyım. BEN BAŞLATMADIM. Benden lider olursa, Marslıdan da Cumhurbaşkanı olur. Ben lider değilim. Ben başlatmadım. Ben başlatılmış olan üzerinde konuşuyorum sadece...
 
ALLAH başlattı. Benim suçum yok! Ben Allah'ın basit bir kuluyum. Allah'ın başlattığını görmemezlikten gelemezdim.
 
Millenium/Miladium bunun için ilan edildi. Ben ilan etmedim, ben uydurmadım, benim zannım, halüsinasyonum falan değil bunlar.
 
Milat başladı. Yazdığım her satır (Geleceğe yön verecek her satır) çok anormal değil! Jules Verne e bize yığınla ROMAN yazmadı mı? Natilus, Aya Seyahat. Bu romanlar "Geleceği biçimlendirmedi mi?" İlk denizaltı böyle yapıldı. Ay'a giden Apollo aracını kaldıran Satürn roketi ile Jules Verne'nin ki arasında sadece 75 cm. oynuyor. İki roket de birbirinin aynısı. Benimki de böyle bir şey işte...
 
Hanifler felsefe olarak, "Paranormaliter" olmak zorundalar. Böyle olmadıklarında "Allah" şöyle yanıt veriyor: "Sakın bilmediğin şeyin ardına düşme, bundan ayaklar mes'uldür.... " veya "Artık sen de bunun üzerine soru sorma..."
 
Hızır Musa'ya "İçyüzünü bilemeyeceğin şeyleri bana sakın sorma" derken, paranormaliteyi vurgulamıştı. Kur'an tamamen paranormaliterdir.
 
Hanifler Sceptik ve Radikal görüş yerine OMNİJECTİF olmak durumundalar. Omnijektif görüş, objektivizm ve sübjektivizmin birini tutmaz, ikisinin de bir üst gerçeğin iki dalı olduğunu söyler. Yani felsefe ile ilgili arkadaşlar bizim süblektif (Spirtualist) ya da objektif (Materyalist) olduğumuzu değil, HER İKİSİ birden olduğumuzu benimsemeliler.
 
Objektifiz: Çünkü ışıktan yavaş sistemimizde, sıfırdan ağırız. Ama sübjektifiz çünkü, ışıktan hızlı sistemimizde sıfırdan hafifiz.
 
Hızır der ki; "Rabbim , "Rabbi zıdni ilmi" diyenlerin SAYISINI artır " yani "Rabbim ilmimi artır" diyenlerin çoğaltılmasını istiyor.
 
Böylece BİR TEK insanda HEM AŞK EHLİ hem BİLİM EHLİ yani ikisi Hem sanatçı hem Bilge bunun ikisi aynı insanda olduğunda HEM AŞIK OLUP GÖRÜR HEM BİLGİNDİR, GÖRDÜĞÜNE KÖR DEĞİLİDİR.
 
İkisi aynı kulda ise artık aşık gibi SUSMAZ, mükaşefesini BİLGİN olduğu için ANLATMAKLA yükümlüdür. Allah'ımız, HER BİR HANİF kulunu HEM AŞK HEM İLİM EHLİ yapsın.
 
Haydi 24 Mayıs'ta Hızır'ın YUKARI alındığı gün! O günün yüzü hürmetine BARIŞ günü ya da St.Hızır (Valentine gibi) günü olsun.
 
Barış & Barış
Dostluk & Dostluk
 
O gün herkes HELALLEŞSİN barışsın ve bir daha kavgalaşmasın. Barış ve barış diyen diller, kalben de ikrar etsinler. Barış da iman gibi KALPLERİMİZE inmez de dilimizde kalırsa, çok fena200lülük yapmış oluruz.
 
Allah'tan başka MABUD yoktur.
 
Bağdadi, Hızır, Hekim Bey, Resulullah, Mehdi, Mesih, Milletine mensup olduğumuz efendimiz İbrahim. Hayır hayır! Sadece ALLAH'a taparız biz. Onları çooooook severiz. Ama sadece Allah'a taparız.
 
Hangi Allah'a?
 
HİÇ GÖRMEDİĞİMİZ ve İDRAKİMİZDE CANLANDIRDIĞIMIZ d ı ş ı ALLAH'a taparız ve korkarız.
 
Hans KUR'AN kopyacısıdır. Kur'an'dan kaçırır burada yazar! Aslında Kur'an ve Hans çok iyi arkadaştırlar. Hızır Levhi mahfuz denen ana kitapla, Hans ise Kur'an ile İYİ ARKADAŞTIRLAR. Hızır kadar olamasak da fena değilim hani! (Öff be ne kadar kasıntıyım, kendimden nefret ediyorum. Biri beni vurup sustursun sevabına...)
 
Kur'an ile konuşmayı, Kur'an'a baktığınızda onun RASTLANTI olmadığını sizinle artık konuştuğunu da göreceksiniz. Saat ilmiyle hem zamanı hem ismi de bulabilirsiniz. MEÇHUL kalmayacaktır, çünkü CPT özellikle T simetrilerinde Dehr size yardımcı olacaktır. Ben bir nurcu tarafından öldürüleceğimi biliyorum. Onun adını da biliyorum. Ama o beni öldüreceğini daha bilmiyor.
 
"Dabbetül Arz alameti (ilk büyük alamet, kadife yumruk, fakat 50 bin çocuk öldürecek kadar kadife...) bilinmelidir.
 
> 34/43 Ayetlerimiz açık-seçik kanıtlar halinde karşılarında okununca şöyle derler: "Bu adam, atalarınızın kulluk/ibadet etmekte olduklarından sizi vazgeçirmek isteyen birinden başkası değil." Şunu da söylerler: "Bu, düzenlenmiş bir yalandan/iftiradan başka şey değildir." Hakkı inkar edenler, o kendilerine geldiğinde şöyle demişlerdir: "Açık bir büyüden başka şey değil bu!"
 
Bu KUR'AN'DAKİ alamet olduğundan asla ÖRTÜLEMEZ. Yani bir şekilde açığa çıkarılmalıdır. Nasıl ki İsa/Mesih GERİ GELECEKSE bu bir alametse İsa'nın geçmişini Kur'an'a yazmamak olmazdı. Benimki de yazılmalı. Çünkü burada HANS yok On büyük alametin İLKİ var. Yani ismim önemli değil. Zaten ismim de yok.
 
bir evrende Hans von Aiberg
ötekinde Hans Eiberg
ötekinde Hansel von Heiberg
ve birinde de Edström Tudor
 
Yani burada isim asla önemli değil. YUŞA'nın adı bunun için HİÇ GEÇMİYOR kur'an'da, biz sadece YUŞA diyoruz öyle değil mi?

Yuşa bir evrende Musa'nın ve anne babasının katiliydi.
Yuşa bir evrende Musa tarafından öldürüldü.
Yuşa bir evrende Hızır tarafından öldürüldü.
Yuşa bir evrende Musa ve Hızır'ın biricik dostlarıydı, hiç öldürülmedi ve öldürmedi.
 
Yuşa=Hans
Ayetlere beni yerleştiriniz ve söylediklerimden mutmain olunuz. Hızır'ın, Yuşa'nın, Hans'ın, Azrail'in isimleri yok... Ama cisimleri var ve önemli, kozmik önemli. İsmim asla öne geçmemeli.
 
Hans Von AIBERG

No comments:

Post a Comment