20100109

BEYİN / KAPI

Anneler günü ve ben bekarım, bir çocuğum yok.
Ben anne olarak geldim Çocuğum vardı.
Aynı yaştaydım şimdiki yaşımla orada evli bir anne, burada bakire.
İnsan iki kez yaşarsa, İKİ FARKLI medeni konum mu olur?
Ben burada anne değilim. Orada ise anneydim.
Ben anneyim Meryem kadar.
Ben bakireyim Meryem kadar.
Ben bakire Meryem kadar anneyim.
 
Ben çocuğumu bıraktım zaman turisti olarak, döndüğümde iki yaşındaki oğlum olacak benim yaşımın iki katı ve ölecek. Jana oğlunu artık göremeyecek!
 
Jana bir anne ve jana kendi anneler gününü kutluyor.
(Ben demiyorum o yazıyor, Kendine Jana diye söz ediyor)
 
Jana nasıl bir anne, doğurdu ama bakire Ve jana annesinin anneler gününü kutluyor. Hangisi İznoGoud, hangisi annem ve babam? Gelecekteki Annem mi, şimdiki annem mi? Hangisi annem. İkisi de beni doğurdu. İki anne aynı kişiyi tek kişiyi doğurdu. İki kadın bir evlat doğurdu. Evlat ikiye bölünmedi. Anneler ikileşti onun yerine...  (Cadı da ağlamaya başladı, hemşire götürecekmiş) (Seslerini duyuyorum.)
 
Vay be!!!! Şok oldum!
Ben bunları düşünmemiştim. Ben şok oldumsa varın düşünün gerisini. Şok yaşadım şimdi. Ben şok oldum ve ufkum açıldı.
 
Bakire Meryem'in NE OLDUĞUNU şimdi anlıyorum
O İsa'yı doğurdu ama bakireydi
Jana da doğurdu ama şimdi bakire
Ve bu anneler gününde bir zaman yolcusunun İKİ ANNESİ var. Rahim anne ve Kaburga anne. İki anne AYNI çocuğu doğuruyor
 
Ayet: "Onlar derler ki, ey bizim Rabbimiz, bizi İKİ KEZ öldürdün İKİ KEZ DİRİLTTİN, bundan kaçmaya bir yol var mı?"
 
Gerçekten zaman gezmenlerinin işi çok zor. İyi ki iki yaşamı birbirine karıştırmıyorlar. F!akat mutlaka, anıların SAĞ beyin yarıküresine depolanması sadece Zaman gezmenlerinde olan bir durum.
 
Normalde herkes SOL yarıya kayıtlarını depolar. Sempatik sistem parasempatik sistem aslında farklıdır ve birbiriyle yer değiştiremezler. Ama zaman gezmeninde bunu Allah'ımız bir şekilde yapıyor Ve kuşkusuz tıb buna çok yabancı.  (Ben ileride kitaplar boyu anlatmazsam, iyice de yabancı kalınacaktır.)
 
Kalbin sağda olması tek tük de olsa mümkün ama beyin içerik ve tutarının, öteki tarafa deplasman olması kuşkusuz çok tuhaf.
 
<> Hz.isa’nın babasız dogduğu gibi gibi jana da babasız dogurdu (mu)?
 
Jana evli ve normal yoldan doğurduğu çocuğunu bırakıp buraya geldi. Ve AYNI yaşa geldi Ama şu anda EVLİ değil (Hatta bakire) fakat JANA'nın bir çocuğu var. Bu da bir gerçek. Jana 2 yaşındayken burada, yine iki yaşında oğlu vardı. 2 yaşında annenin iki yaşında oğlu var... PARANORMALLERE alıştık mı artık?

<> jana bir meryem A.s oluyor
 
Hayır fakat yaşadıkları çok benziyor bakire-anne meryem'e
<> 9. Sırların/gizlilerin yoklanıp ortaya çıkarılacağı gün,
<> 10. Artık onun için ne bir kuvvet vardır ne de bir yardımcı.
<> 11. Yemin olsun o, dönüşle/döndürümle dolu göğe,
İnanılmaz iki insan
Jana-Hans
sana öyle şeyler anlatıyorlar ki
BİR DAHA KİMSE BÖYLE BİR ŞEY ANLATMAYACAK
AKIL BİLE EDEMEYECEK.
Bu fırsattan iyice yararlan.
Bir daha böyle bilgiler veren BİR TEK KİŞİ BİLE gelmeyecek.
Çünkü ZAMAN KAPISI KAPANDI
geriye yolculuk yok artık!
Nedeni belli değil mi?
Kur'an'da zaten İKİ BAĞ SAHİPLERİ diyor, ÜÇ DÖRT demiyor. sAD sadece İ K İ (2) diyor. İki bağ sahibi diyor. Kapıyı kapatan Mesih-Mehdi. O Şira kapısı. Oradan artık zamanı ve tarihi değiştirecek hiç bir ARAÇ yola çıkmayacak.
 
Janna telepattır. Candan isteyin selamınız GİDER, yemin ederim...
Bir de Allah'ı düşünün ki, HER AN SİZİNLE, SİZİNLE BU KADAR İÇLİ DIŞLI OLAN RABBİNİZİN BİR ADI DA EL-SELAM Yani BARIŞ
 
Allah ile barışalım ve O doğal telepattır. Tüm düşüncelerimizi ve alicenap yürek dilimizi Allah'ımıza açalım. O'ndan isteyelim. Allah'ımızdan RIZA , İLMİMİZİN ARTMASINI ve BİZLERİN BİZLER OLARAK KALMASINI hiç fire vermeden kenetlenip hakettiğimiz yere BARIŞ içinde gitmeyi diliyorum
 
<> amin, Allah bizi Mehdi'ye ulastirsin
Mehdi ve Mesih şu satırından haberdarlar. Onların kütüphanesi BİZLERİZ. Yazılanı okuyorlar, sen yazdığın anda... Yazılan tarihe geçiyor. Hangi tarihe? "HANİF kelimesinin YENİDEN KEŞFEDİLDİĞİ" bu günlere...
 
6 bin yıl aradan sonra BUGÜN keşfedilen bu kelimenin ŞU SATIRLARLA nasıl belirlendiğini ve belirginleştiğini GELECEK ve onun üç majisyeni BİRLİKTE OKUYORLAR. Bir güzel söz yazar mısın Mighty'ye. Mesela ben üç kez selam ve selam ve selam dedim.
 
<> Magrurlanma Mighty senden buyuk Allah var

BU YAZILDIĞI ANDAN İTİBAREN GİTTİ ve G Ü L Ü M S E Y E R E K bu mesajı okudu
 
  
Hans Von AIBERG

No comments:

Post a Comment